Gå til innhold

hvorfor reagerer jeg slik? :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan dra ut med typen, men da har jeg så fylle angst og angrer på alt. alt jeg har sagt, viser min kjærlighet til han osv.

men når jeg drar ut alene så kunne jeg ikke hatt det bedre. ingen angst eller noe. hvorfor, jeg er jo gla I han.

 



Anonymous poster hash: 62a5c...956
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri forstått mennesker som ikke tåler å drikke, men fortsetter likevel. Er sjokkert over hvor viktig alkohol er for mange folk, de ofrer hva som helst for den der flaska. Slutt å drikke og voks opp!



Anonymous poster hash: 0e87b...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...