Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 jeg kan dra ut med typen, men da har jeg så fylle angst og angrer på alt. alt jeg har sagt, viser min kjærlighet til han osv.men når jeg drar ut alene så kunne jeg ikke hatt det bedre. ingen angst eller noe. hvorfor, jeg er jo gla I han. Anonymous poster hash: 62a5c...956
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Aldri forstått mennesker som ikke tåler å drikke, men fortsetter likevel. Er sjokkert over hvor viktig alkohol er for mange folk, de ofrer hva som helst for den der flaska. Slutt å drikke og voks opp! Anonymous poster hash: 0e87b...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå