Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein gutt 9 år som er heilt normal heime. Men på skulen ja da starter det.

Nekter å gå inn i timer, lærer, rektor og elever prøver å få han inn men av og til klarer dei det.

Dette startet for 3 til 4 mnd siden. Og har prøvd og snakka med han men nekter og svare ALLE. Har på saken helsesøster,PPT og BUP. Føler ingen hjelp fra BUP dei presser problemet på skulen og jeg sitter barre og tar i mot. Jeg har konfrontert BUP og fått gutten inn etter 3 ukers venting fra søknad vart sendt. Hadde jeg ikkje gjort det hadde det godt 3 til 4 mnd venting.

I dag glemte han hjelmen og jeg kom nedpå skulen og der satt han i gangen. Fikk han inn i timen med makt og hjelp til det. Da jeg kom ut av klasserommet klarte jeg ikkje meir tårene barre kom og klarte ikkje og stoppe. Måtte barre komme meg vekk for å slippe ut følelsene.

Jeg har 4 barn på 2, 8 , 9 og 12. Men korfor er han på 9 år slik på skulen ? Er det noen i liknende sitvasjoner. Kva gjør dokke ?

Anonymous poster hash: a1d84...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar liten, er tydeligvis noe som låser seg for han når det kommer til skole og klasserom. Skjønner at det er vondt for deg også. Har dessverre ingenting å komne med , annet enn at jeg håper bup kan snakke med han, eller at han åpne seg for deg slik at du kan skjønne. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...