Gå til innhold

Syns du dette soverommet er fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å stjele stilen, da jeg ikke er så flink selv;)

http://villapaprika.no

Anonymous poster hash: 7bbb9...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja :-)

Anonymous poster hash: 6e4e5...a6d
Skrevet

ja :-) Anonymous poster hash: 6e4e5...a6d

Hvor stort må soverommet være? Syns ikke dette virker så stort, så kanskje det vil gå.

Skrevet

Nei. Bare beige og grått = stusslig og trist og deprimerende.

Skrevet

Rommet har jo potensiale til å bli koselig, en god start ville vært å redd opp sengen...

Anonymous poster hash: 1be72...3ee

Skrevet

Rommet har jo potensiale til å bli koselig, en god start ville vært å redd opp sengen...Anonymous poster hash: 1be72...3ee

Men hun skriver, sitat:

Det tar deg 5 minutter mer i døgnet å re opp en seng enn å la den ikke være redd opp og jeg LOVER deg at du vil la døren til soverommet stå oppe.

Skrevet

Jeg liker ikke stilen til villa paprika, den er gnudd, overfylt og virker rotete.

Jeg liker også at det er hjemmekoselig, men ikke på en så overfylt måte som paprikaen, jeg synes hun har altfor mange ting, altfor mange puter, tepper, skinnfeller osv slengende rundt omkring. Totalinntrykket blir at det er trangt og rotete.

Soverommet har utrolig kjedelige farger.

Anonymous poster hash: 4e52d...86a
Skrevet

Synes bare det ser veldig rotete ut, så jeg hadde fått hetta av å hatt det slik. 

Anonymous poster hash: ac6f1...1bc
Skrevet

Rommet har jo potensiale til å bli koselig, en god start ville vært å redd opp sengen...Anonymous poster hash: 1be72...3ee

Men hun skriver, sitat:

Det tar deg 5 minutter mer i døgnet å re opp en seng enn å la den ikke være redd opp og jeg LOVER deg at du vil la døren til soverommet stå oppe.

5 min på å re opp en seng? Haha..Da har hun neppe redd opp sengen sin før... Og nei, det frister ikke akkurat å vise frem et soverom med åpen dør når det er snuskete...

Anonymous poster hash: 1be72...3ee

Skrevet

Hun har det så utrolig rotete. Skjønner ikke at folk klarer å leve i beige rot

Anonymous poster hash: 85099...72e
Skrevet

Men hun skriver, sitat:

Man har forskjellig syn på hva en opprett seng er. For Villa Paprika er en oppredd seng masse dyner, tepper, puter og pledd litt hulter til bulter på en veldig planlagt måte, mens for andre er en opprett seng en seng med glatte flater.

Skrevet

Nei, fargene er litt triste, synes jeg. Og det ser så rotete ut. Greit nok er vi noen rotehoder hjemme hos oss og har det som regel rotete på soverommet, men jeg vil ikke at det skal se rotete ut også etter at jeg har ryddet!

Skrevet

Jeg syns ikke det ser rotete ut, så jeg skjønner ikke hva dere mener. Hun vil jo ha hotellrom følelse på soverommet, er det ikke en del puter i sengen da?

Skrevet

Jeg syns ikke det ser rotete ut, så jeg skjønner ikke hva dere mener. Hun vil jo ha hotellrom følelse på soverommet, er det ikke en del puter i sengen da?

I min verden er dette en hotellsengfølelse:

dobbeltseng-med-skuffe-400x266.jpg

Skrevet

Jeg liker soverommet jeg, og jeg rer senga vår likedan :) Det tar meg like kort tid å re den slik som om jeg skulle redd den med glatte flater :) For meg er sengen mer innbydende på måten som jeg og da villapaprika rer den, så får andre re sengen sin slik de ønsker det :)

Forøvrig liker jeg stilretningen til villapaprika, bare litt mindre puter og dill dal, samt et møbel eller to mindre :)

Skrevet (endret)

Slike farger kan gjøre folk depressiv, så velg farger med omhu, og for mye av det meste, gir mer rot inntrykk enn stil.

Og ang dette med å re senga. Dere vet at man egentlig ikke skal re senga si?

Astma- og allergiforbundet fraråder folk å re sengene sine, iallfall om morgenen. De anbefaler at du i stedet åpner dynen helt, slik at fuktigheten i sengen fordamper.

Endret av Leselyset
Skrevet

Syns det er overfylt og rotete. Den kurven med pledd i må jo være upraktisk.

Må man på do midt på natta, roe ned en unge.eller to, er den kurven garantert en snublefelle for min del ihvertfall.

Skrevet

Ser ut som det er en kopi av en Lexington-utstilling, ikke helt min smak egentlig. Med liker fargene.

Sengehodet er aaaaltfor digert for rommet. Samme gjelder de tunge gardinene.

Anonymous poster hash: d4e12...c25

Skrevet

Var finere før når fondveggen var mørk og hun hadde andre lamper. Liker ikke nattbordene. Dessuten syns jeg det det ser rotete ut med alle putene og slik teppene er dandert.

Skrevet

Men mulig det var i det andre huset, følger ikke med på bloggen så ofte.

Skrevet

Synes det er litt fargeløst, hadde gjort seg med en fargeklatt eller to ;) Synes også det er for mange puter i sengen, greit å slippe å grave seg frem når en skal legge seg.

Skrevet

Ja, men mangler litt personlige bilder og sånn synes jeg

Anonymous poster hash: d816b...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...