Gå til innhold

Ville dere gjort det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veninne jeg har kjent hele livet så og si.

Hun har 4 barn.. Som hun ikke klarer å ta seg av. Og som hun ikke lenger har daglig omsorg over..Hun har de litt innimellom.

Nå:ny mann og gravid igjen!

Ville dere fått ett nytt barn med ny mann når dere ikke klarte å ta vare på de 4 andre??

Dette blir helt feil for meg..

og syns dette er utrolig trist!

Jeg hadde aldri gått aktivt inn for nye unger..

Er jo ikke prosjekter som går galt og at man skal starte på nytt. Stakkars de barna hun allerede har.. ! Jeg blir skikkelig sint og frustrert..

Anonymous poster hash: 7db22...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om bv allerede hat tatt over de 4 andre ungene hun har, vil de nok automatisk komme inn i bilde når hun nå skal ha sitt 5 barn. Men det kommer jo selvsagt an på hvor stabil den nye mannen hennes er...

Skrevet

Det kan jo hende at den nye mannen kan være den som tar seg av det nye barnet da.

Det har jo litt med hvorfor hun ikke har de andre barna og ikke klarer å ta vare på de.

Jeg tenker at ingen fortjener å være alene hele livet fordi de har/har hatt problemer eller sykdom.

Jeg kjenner jo ikke denne damens eller hennes historie så ville ikke automatisk dømme henne nedenom å hjem.

Hvis hun er en venninne av deg kan hun ikke være et fullstendig dårlig menneske antar jeg.

Mann har hun da all rett til å finne seg selv om barna ikke bor hos henne. Og barnet kan jo være langt fra planlagt og jeg vet ikke om jeg syntes at et barn skal miste retten til liv for at det kom til hos et menneske som ikke har de andre barna sine. Det kan jo få et godt liv allikevel, enten det blir hos henne og mannen hennes eller hos en annen familie.

Anonymous poster hash: 63af1...732
Skrevet

Tvangssterilisering er dessverre forbudt.

Skrevet

Nå er det noe langt annet å ta seg av fire barn som alenemor og å ta seg av ett barn sammen med en mann da, kanskje denne mannen blir stabiliteten og hovedomsorgspersonen til barnet også er hun en helt ok mamma sammen med han?

Skjønner jo at du og andre reagerer, hadde sikkert gjort det selv, men samtidig kan det jo godt hende det går. Om barnevernet har vært i bildet før kommer de automatisk på banen når hun blir gravid, og kanskje de med veiledning, hjelp og en fin mann klarer det godt denne gangen.

Man kan ikke tvinge folk til abort, og det er ikke sikkert graviditeten var planlagt. Du kan ikke gjøre så mye annet enn å holde øye med henne og håpe på det beste...

Anonymous poster hash: 4b580...88a
Skrevet

Jeg mener jo om at denne mannen er så fantastisk og klarer å ta vare på det nye barnet, burde de vel først ha fått hjem noen av de andre.

Utrolig dårlig, og JO jeg mener man mister retten til nye barn med ny mann hvis man har mistet sine andre barn.  Klarer man å ta vare på det nye barnet får man ta vare på de man allerede har satt på jorden først.

Skrevet

De har aktivt prøvd å bli gravid i ett år.

Jeg syns dette er helt feil. 3 av de 4 første barna har heller ingen pappa som tar vare på de.

jeg ville gjort ALT jeg kunne for å få hjem barna mine og følge de opp. Før jeg hadde startet på nytt. De sliter alle 3 de små. Og blir nå delt opp i 3 fosterhjem. Eldste bor hos sin far.

Har lyst å filleriste henne kjenner jeg.

Grunnen til at de skal ha ny baby er forde nye mannen ikke har egne barn fra før. Jeg blir så frustrert..

Hadde aldri satt nye barn til værden forde mine andre var problembarn. Når jeg også hadde vært grunnen til at de sliter! Off. Har lyst å gråte for barmas vegne.. De syns jo også så klart det er vondt at de ikke kan bo med Mammaen sin. Og at hun nå skal ha en ny baby som får bo med henne.

Anonymous poster hash: 7db22...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...