Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Har vært fornøyd med det meste hos Godt levert, men nå leverer også Toppmat her i byen. Noen som har forsøkt begge? Hvilken leverandør foretrekker dere? Anonymous poster hash: 75acb...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Lurer jeg også på. hopper på tråden din og spør om noen kan annbefale noen. Er så mange ute nå. Familie på 4, snart 5 Har aldri prøvd mat på døren før.. Anonymous poster hash: 52f90...e1f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Dytter opp jeg. Kanskje folk har kommet hjem fra jobb. Anonymous poster hash: 75acb...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Dytter jeg og Anonymous poster hash: 52f90...e1f
Miltus Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 God erfaring med middagshjelpen de andre har jeg ingen kjennskap til
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Tror det er avhengig av hvilken by du bor i. Litt ulike råvaremeverandører etter hvilken by. Jeg bor i Bergen. Vi var ikke fornøyd med toppmat. Mye prossesserte råvarer og spesielt kjøttvarene var av middels kvalitet. Oppskriftene var sort sett litt kjedelig. Men når det er sagt er vi flinke til å lage mat, lager alt fra bunn og er kresne på råvarer. Kollegaen min er svært fornøyd. Dersom du prøver ville jeg valgt levering annenhver uke. Når kritikken er avlevert vil jeg si at var deilig å slippe å finne på middag hver dag. Vi skal prøve ny leverandør snart;) Anonymous poster hash: e5115...e15
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Tror det er avhengig av hvilken by du bor i. Litt ulike råvaremeverandører etter hvilken by. Jeg bor i Bergen. Vi var ikke fornøyd med toppmat. Mye prossesserte råvarer og spesielt kjøttvarene var av middels kvalitet. Oppskriftene var sort sett litt kjedelig. Men når det er sagt er vi flinke til å lage mat, lager alt fra bunn og er kresne på råvarer. Kollegaen min er svært fornøyd. Dersom du prøver ville jeg valgt levering annenhver uke. Når kritikken er avlevert vil jeg si at var deilig å slippe å finne på middag hver dag. Vi skal prøve ny leverandør snart;) Anonymous poster hash: e5115...e15 Det var liksom det å slippe å komponere meny selv og handle jeg syntes var genialt. Men kunne fint handlet inn billigere selv. Kanskje jeg forsøker matkassen ei uke og ser. Hi Anonymous poster hash: 75acb...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er veldig fornøyd med Kolonihagen, økologisk, gode råvarer. Anonymous poster hash: 40004...e53
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har nå bestillt Adams. Kommer på mandag. Så får vi se om det er ok Er litt tung og veldig gravid. så å gå til innkjøp av mange middager hver mandag blir godt og slippe noen uker ihvertfall:) Anonymous poster hash: 52f90...e1f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Vi har godt levert med Grete Roede menyen. Veldig fornøyd, masse grønnsaker. Anonymous poster hash: cdb29...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå