sug lut Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hat: ikke kaffe jobbuke uten fridag Niagaramensen - snart stapper jeg en sau oppi Laura Elsk: Lyst, våken, på vei ut, har alle kroppsdeler (dvs leter med lys og lykte etter aktiv elsk akkurat nå)
Bustetroll Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: Sol (men lurer på om det er kaldt? Er det kaldt lut?)Vakre barn <3Gleder meg til ny ukeSnart jobb og kaffe!Hat:Dum drømTrøttIkke kaffe
Bustetroll Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: Sol (men lurer på om det er kaldt? Er det kaldt lut?) Vakre barn <3 Gleder meg til ny uke Snart jobb og kaffe! Hat: Dum drøm Trøtt Ikke kaffe Åja, det er meldt regn HELE uka! :'(
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hat: Ja hel uke i mai er hat Regn og kaldt 2 fotballtreninger og 2 fotballkamper i dette flotte været denne uken også mannen reiser Elsk: pepsi max mannen kjører begge barna til skolen jeg har hele dagen for meg selv mannen reiser har ingen planer før jeg skal hente barna på skolen mannen har fyrt i
Ziva Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: 3 timer i en våpenbutikk (ironi er en flott ting). Te, ingen god morgen uten en stor kopp te. Hat: Legge opp gardiner, hvem faan kjøper gardiner som er 250 cm lange til et vindu som bruker 160 cm gardiner. Symaskiner og knappenåler.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Hat: regn spist alt for mye i helga trøtt Elsk: Friske unger (bank i bordet) Fornøyd femåring etter tivolitur i går Mannen min som kjører og henter meg på jobb hver dag Kaffi Jobb (ja, tenk )
bIomstre Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: 3 timer i en våpenbutikk (ironi er en flott ting). Te, ingen god morgen uten en stor kopp te. Hat: Legge opp gardiner, hvem faan kjøper gardiner som er 250 cm lange til et vindu som bruker 160 cm gardiner. Symaskiner og knappenåler. Henge gardinene på tvers? De er sikkert 160 brede! (og det var vel det med teen som var ironisk?...)
amandine Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: Regn så storeungen får litt pollenfri Stille hus Stille hus Stille hus Hat: Hvor mye fuckings bevis må politiet ha opp i henda for å ikke henlegge på bevisets stilling, da???
Bustetroll Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: Regn så storeungen får litt pollenfri Stille hus Stille hus Stille hus Hat: Hvor mye fuckings bevis må politiet ha opp i henda for å ikke henlegge på bevisets stilling, da??? det er det nok mange som lurer på du!
bIomstre Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 (endret) - Travel uke og stive skuldre mandag før lunsj.... Ikkje brrra! - Regn... men da slipper jeg å vanne og gressklipperen får hvile... brra! - Puseslasken var ikke på hittegods på Gardemoen! Aldeles IKKJE brrra - Kaffe, med sukker... brra! - Dobbelbooking på dugnader onsdag... blæh! Snart fredag?... Endret 5. mai 2014 av bIomstre
Ziva Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: Regn så storeungen får litt pollenfri Stille hus Stille hus Stille hus Hat: Hvor mye fuckings bevis må politiet ha opp i henda for å ikke henlegge på bevisets stilling, da??? Det hjelper ikke om de får ting servert på gullfat heller. Idioten som stjal Atv'n ble tatt med hellikopter og sperringer. Han hadde også lommene fulle av narkotika og en del innabords. Men enda så ble det henlagt på grunn av bevisets stilling. Idioten satt på tvers over Atv'n hvilken jævla stilling ønsker de at kjeltringene skal ha da?
amandine Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Elsk: Regn så storeungen får litt pollenfri Stille hus Stille hus Stille hus Hat: Hvor mye fuckings bevis må politiet ha opp i henda for å ikke henlegge på bevisets stilling, da??? Det hjelper ikke om de får ting servert på gullfat heller. Idioten som stjal Atv'n ble tatt med hellikopter og sperringer. Han hadde også lommene fulle av narkotika og en del innabords. Men enda så ble det henlagt på grunn av bevisets stilling. Idioten satt på tvers over Atv'n hvilken jævla stilling ønsker de at kjeltringene skal ha da? Det er helt uforståelig og urimelig og jeg hoderister av meg undring og sinne.
amandine Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Hat: ikke kaffe jobbuke uten fridag Niagaramensen - snart stapper jeg en sau oppi Laura Elsk: Lyst, våken, på vei ut, har alle kroppsdeler (dvs leter med lys og lykte etter aktiv elsk akkurat nå) Og jeg gjentaar til det kjedsommelige he he he det eneste som hjelper mor niagara og resten av helvetet er en kopp..
sug lut Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 5. mai 2014 Hat: ikke kaffe jobbuke uten fridag Niagaramensen - snart stapper jeg en sau oppi Laura Elsk: Lyst, våken, på vei ut, har alle kroppsdeler (dvs leter med lys og lykte etter aktiv elsk akkurat nå) Og jeg gjentaar til det kjedsommelige he he he det eneste som hjelper mor niagara og resten av helvetet er en kopp.. Og jeg må gjøre oppmerksom på at det ikke er plass til et helt badekar i Laura. Samt alt det andre jeg pleier å si.
Gjest Fru Banderas Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 Hat: Eksamenspanikk Damen som syr har måttet flytte på enroms uten symaskin og kan følgelig ikke sy bunaden min inn en meter til 17. mai, så da får jeg bare brette selv da! Etter beste evne.. Den ene pusen hoppet opp på en hylle (HVORDAN klarer en så liten pus å hoppe to meter rett opp for helvete?) på badet, og på den stod en sånn glassbeholder full av luftparfyme eller hva det heter, som fra flasken bare skiller ut litt og litt så det eneste man aner er en liten essens av frisk luft, og den gikk jo da følgelig i bakken og alt rant ut og under vaskemaskinen så nå lukter badet som om jeg har knust 18 parfymeflasker der inne. Elsk: Mai Begynner å få teken på en del av pensum ("DET var sannelig på tide!" kan du tenke, og DET har du sannelig helt rett i også) Ganske ryddig hus Teller dager til ferien
Anne-B. Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hat: - hvem finner på å sage ned så mange trær inne på et boligområde som ligger på ei myr? Idioter. - bråkete motorsag når jeg skulle sove ut litt - vann i kroppen som følge av døgnraill Elsk: - jeg skal sy meg et skjørt av en gammel Gudrunkjole. - vi har fått katt! En 7 år gammel staselig herremann. Omplassering. - jeg fikk faktisk levert et utkast og kan nå jobbe videre mot levering til trykk på mandag. - sol, så klart! Det gjør min morgenstrekkerutine så mye deiligere ved at jeg kan stå ute og gjøre meg til spetakkel for naboene, som uansett bare kutter ned trær. De får bare tåle at de nå får bedre innsyn til min hage, der jeg holder på med sånt. Endret 5. mai 2014 av Anne-B.
seigdamererbest Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 5 cm snö som dekker hvitveis, krokuser og bilen min!!!!!! Do I need to say more??!
amandine Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 5 cm snö som dekker hvitveis, krokuser og bilen min!!!!!! Do I need to say more??! SAY WHAT?????
amandine Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 5 cm snö som dekker hvitveis, krokuser og bilen min!!!!!! Do I need to say more??! SAY WHAT????? Forresten, i fjor på denne tiden var det snø her også. I flg dagboken min våknet vi til 10 cm nysnø 3.mai i fjor.
seigdamererbest Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 5 cm snö som dekker hvitveis, krokuser og bilen min!!!!!! Do I need to say more??! SAY WHAT????? Forresten, i fjor på denne tiden var det snø her også. I flg dagboken min våknet vi til 10 cm nysnø 3.mai i fjor. Jeg vet at det ikke unormalt at det kan väre snö på denne tiden. Men vi har hatt vår lenge! I påsken gikk vi i shorts! Å gi oss snö nå er bare ondskapsfullt :-(
frk Nilsen Skrevet 5. mai 2014 #21 Skrevet 5. mai 2014 Hat Mandag! Meld regn hele uka Fått siste etappe på Holmenkollstafetten på lørdag, hallois hele Bislett (hadde håpen på en liten diskret etappe, men nei da...) Må trene så jeg ikke får tidenes dårligste etappetid på Bislett, direktøren er dessuten rimelig klar for å slå andre lag så vi må liksom prestere i årets stafett Liker ikke å trene ute i regn og lokale senteret stinker sur gymsokk (ja vi snakker om den lekre saken fra 70-80 tallet) Sov dårlig i natt, drikker jeg mer kaffe nå så havner hjertet utenfor kroppen og jeg får enda større søvnproblemer i natt. Elsk Hatt en super langhelg i bartebyen med shopping av nytt skjørt, mass vin, ute å spise 5-retter med vin sammen mannen (Kalas & Canasta anbefales!!), sove lenge siden ungene heller ville leke med mormor Masse deilig kaffe fra Dromedar For en gang skyld stille mandag på jobb God kaffe, kjøpte et lass bønner fra Dromedar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå