Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Ja.. ville dere dratt eller avlyst? Hun er 5 mnd Anonymous poster hash: 441b3...87d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Ville avlyst. Pleier vel å henge oppslag på hs om at de ikke vil ha syke barn på besøk? Anonymous poster hash: 9933f...1ea
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Jeg skjønner ikke engang at du vurderer å gå. Takket være en mor som ikke holdt det syke barnet sitt hjemme fra barselgruppe hos hs ble min datter smittet og det resulterte i tre dagers sykehusinnleggelse fordi hun ble så tett. Du burde i aller høyeste grad holde deg hjemme. Anonymous poster hash: fc955...ec4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Ringte helsestasjonen, og der fikk jeg høre at litt snørr og hoste tåler de fint. Anonymous poster hash: 441b3...87d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Spørs hva du mener med forkjøla. Er ungen tett og uopplagt med feber skal du så klart ikke dra. Er det snakk om litt snue så går det nok helt fint. Min har vært forkjølet nesten hver gang på hs, med to eldre søsken i bhg er det nesten konstant et par rennende neser i huset. Anonymous poster hash: 5dc87...2cb
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Jeg skjønner ikke engang at du vurderer å gå. Takket være en mor som ikke holdt det syke barnet sitt hjemme fra barselgruppe hos hs ble min datter smittet og det resulterte i tre dagers sykehusinnleggelse fordi hun ble så tett. Du burde i aller høyeste grad holde deg hjemme. Anonymous poster hash: fc955...ec4 Åh huff å huff! For en flott formulering du har. Anonymous poster hash: 2e1d7...acd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg skjønner ikke engang at du vurderer å gå. Takket være en mor som ikke holdt det syke barnet sitt hjemme fra barselgruppe hos hs ble min datter smittet og det resulterte i tre dagers sykehusinnleggelse fordi hun ble så tett. Du burde i aller høyeste grad holde deg hjemme. Anonymous poster hash: fc955...ec4 Åh huff å huff! For en flott formulering du har. Anonymous poster hash: 2e1d7...acd Hva prøver du å si? Formulerte jeg meg feil på noe vis? Eller prøver du å si at det egentlig ikke var så nøye om hun ble innlagt eller ikke, selv ikke som ekstrem prematur? Selv ikke når hennes enegget søster døde pga svake lunger ved fødsel? Latterlig av deg å gjøre narr av meg fordi min datter, som er ekstremt prematur, måtte innlegges med store pustevansker fordi noen dro med seg syk baby på hs. Jeg synes det er helt greit å gi beskjed til de som vurderer å dra med seg syke barn inn på samlinger med andre små. Anonymous poster hash: fc955...ec4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Jeg skjønner ikke engang at du vurderer å gå. Takket være en mor som ikke holdt det syke barnet sitt hjemme fra barselgruppe hos hs ble min datter smittet og det resulterte i tre dagers sykehusinnleggelse fordi hun ble så tett. Du burde i aller høyeste grad holde deg hjemme. Anonymous poster hash: fc955...ec4 Åh huff å huff! For en flott formulering du har. Anonymous poster hash: 2e1d7...acd Hva prøver du å si? Formulerte jeg meg feil på noe vis? Eller prøver du å si at det egentlig ikke var så nøye om hun ble innlagt eller ikke, selv ikke som ekstrem prematur? Selv ikke når hennes enegget søster døde pga svake lunger ved fødsel? Latterlig av deg å gjøre narr av meg fordi min datter, som er ekstremt prematur, måtte innlegges med store pustevansker fordi noen dro med seg syk baby på hs. Jeg synes det er helt greit å gi beskjed til de som vurderer å dra med seg syke barn inn på samlinger med andre små. Anonymous poster hash: fc955...ec4 Makes more sense når du legger på grunnene, men "skjønner ikke at du tenker tanken engang" og "i aller høyeste grad holder deg hjemme".. Hvis ditt barn hadde dårlige lunger og vært i faresonen for å bli alvorlig syk av å bli smittet av forkjølelse, hvorfor dro DU med deg ungen på helsestasjon på felles? Er det sånn at andre skal ta hensyn til deg og ditt barn pga litt snørr? Ungene putter jo alt i munnen der borte og. Har barnet mitt feber og tydelig dårlig form hadde jeg ikke tatt det med, med hensyn til mitt barn og de andre, men hovedsaklig for mitt eget. Anonymous poster hash: 2e1d7...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå