Gå til innhold

Må virkelig bare blåse ut et sted....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt akkurat på facebook å der er det to ting som skjer og ingenting annet, det er å hoppe i hav,elv,utebad, badekar å gud vet hva.

Det andre er petter northug hets...

Har virkelig ikke noe imot at folk velger å hoppe i havet men må man virkelig hetse folk som velger å ikke følge saueflokken og gjøre som alle andre. Jeg ble oppdratt til å tenke selv, å ikke hoppe bare fordi noen ba meg om å hoppe. Å da må det vel være mitt valg hva jeg velger å gjøre.

Det er selvfølgelig helt feil å uakseptabelt å kjøre i fylla, jeg personlig er totalt avhold og drikker derfor aldri alkohol. MEN må man virkelig sparke en mann som ligger nede og har det sikkert veldig tøfft. Jan er et forbilde og burde ikke gjort slikt, men vi har alle gjort feil. Når folk jeg vet har sitti inne for å ha kjørt for fort å mistet førerkort av den hrunn hetser Nordthug blir d å spytte i motvind for meg.

Er jaggu ikke rart at d foregår mobbing å utfrysing i samfunnet når det er slik man behandler hverandre....

Takk for at du leste;)

Anonymous poster hash: 38a12...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så inderlig enig med deg!

Anonymous poster hash: 5d305...ecd
Skrevet

Så enig, så enig!!

Anonymous poster hash: f473f...3ec

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med deg. Bra skrevet!

Anonymous poster hash: ffdcc...4c9

Skrevet

Jeg er ikke enig med deg.

Har altfor mange bekjente som har fått kjenne på egoismen til en som fyllekjører. En jeg gikk på videregående ble meiet ned og døde da han gikk på gaten, en annen døde etter å ha kollidert med en fyllekjører.

Om det er Northug eller andre er like ille. Ingen sympati fra meg, og de det gjelder fortjener å skamme seg. Han skal bare være glad for at ingen ble drept, og ikke ha fokus på at det er så synd på han fordi han blir hetset på sosiale medier. Det er faktisk et valg han tok da han som kjendis valgte å sette seg bak rattet i påvirket tilstand.

Skrevet

Veldig enig, og ski forbundet er som regel de som bidrar til mobbing ved å utestenge. Sverige setter mere pris på Petter en Norge.

Anonymous poster hash: 41236...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...