Gå til innhold

Hva gjør jeg ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et år igjen på skole, jobber deltid et sted hvor jeg ikke får jobbe som gravid, er ikke i et fast forhold og aner ikke hvordan han vil stille seg til graviditeten og bor på et sted med lite kjente. Har altså blitt gravid til tross for prevansjon. Samtidig så kjenner jeg at alle tegnene på graviditet gjør meg rolig og glad, jeg er 30 år og tenker at dette kan være min sjanse til å bli mamma. På en merkelig måte er jeg allerede forelsket i det lille som gir meg kvalme, svimmelhet og vonde bryster. Jeg tror alt kommet til å løse seg, men samtidig tenker jeg klarer jeg dette ? Noen som kan komme med noen råd ?

 

Anonymous poster hash: e413d...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det man vil-det kan man klare!

 

Jeg tror du er klar for å bli mamma uansett hva far velger. Det er jo ett lite barn som vokser i magen din og det er veldig spesielt! Jeg håper du beholder babyen. Alt ordner seg til slutt og vi bor i ett trygt land for enslige mødre og barn :)

 

MASSE lykke til! Jeg heier på deg og bebisen!

Tipper det er en guttebass i magen :)



Anonymous poster hash: 3a3a4...a81
Skrevet

Det kommer til å løse seg:) Gled deg over graviditeten! Gratulerer så mye :)

Skrevet

Høres ut som om du er veldig klar for å bli mamma :)

 

Alt annet ordner seg. Du greier dette :)



Anonymous poster hash: 5b72f...1e0
Skrevet

Gratulerer med graviditet! :)

 

Jeg tror du er klar for den nye rollen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...