Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Har et år igjen på skole, jobber deltid et sted hvor jeg ikke får jobbe som gravid, er ikke i et fast forhold og aner ikke hvordan han vil stille seg til graviditeten og bor på et sted med lite kjente. Har altså blitt gravid til tross for prevansjon. Samtidig så kjenner jeg at alle tegnene på graviditet gjør meg rolig og glad, jeg er 30 år og tenker at dette kan være min sjanse til å bli mamma. På en merkelig måte er jeg allerede forelsket i det lille som gir meg kvalme, svimmelhet og vonde bryster. Jeg tror alt kommet til å løse seg, men samtidig tenker jeg klarer jeg dette ? Noen som kan komme med noen råd ? Anonymous poster hash: e413d...397
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Det man vil-det kan man klare! Jeg tror du er klar for å bli mamma uansett hva far velger. Det er jo ett lite barn som vokser i magen din og det er veldig spesielt! Jeg håper du beholder babyen. Alt ordner seg til slutt og vi bor i ett trygt land for enslige mødre og barn MASSE lykke til! Jeg heier på deg og bebisen! Tipper det er en guttebass i magen Anonymous poster hash: 3a3a4...a81
Influences Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Det kommer til å løse seg:) Gled deg over graviditeten! Gratulerer så mye
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Høres ut som om du er veldig klar for å bli mamma Alt annet ordner seg. Du greier dette Anonymous poster hash: 5b72f...1e0
førskolelæreren Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Gratulerer med graviditet! Jeg tror du er klar for den nye rollen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå