Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Vi planlegger å bli prøvere i løpet av sommeren, lurer da på hvordan dere offshoreenker gjorde det første tiden? Hvor lenge var pappaen hjemme før neste tur? Anonymous poster hash: 5eed2...2d0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 ...5dager, å det var nok. Ble gravid. Anonymous poster hash: 84858...1ed
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Hahahaha, ser jeg har uttrykt meg litt tullete, mener hva dere gjorde etter baby kom til verden? Hvor lenge var pappaen hjemme før utreise? Vi vurderer at han skal ta ut ferie de aller første ukene. Må jo selvsagt bli gravid først, men er alltid greit å planlegge litt Anonymous poster hash: 5eed2...2d0
møa Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Her var pappan hjemme 14 dager etter fødsel. Så var har borte 14 dager. Det gikk helt fint.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Mannen min jobbet var kun vikar når vi fikk baby, så jeg fødte sent søndag kveld, han fikk jobb telefon på mandag, å dro på tirsdag 😳. Hadde heldigvis en veldig rolig baby, og familie som stilte opp om det var noe. Var mannens mulighet for å få fast jobb, og vi turte ikke å si nei. Anonymous poster hash: 2c01b...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå