Gå til innhold

Dere som har født flere ganger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan startet fødslene? Noen som har opplevd at noen av fødslene eller alle fødslene startet likt?

Anonymous poster hash: 5c2cb...d94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge fødslene startet med spontan vannavgang, ganske vått kan du si ;)

Skrevet

Første fødsel startet med svake rier som gradvis ble sterkere.

Fødsel to og tre startet med spontan vannavgang og rier fra helvete med en gang. Styrtfødsler begge to.

Anonymous poster hash: fdb4f...0cd
Skrevet

Hvordan startet fødslene? Noen som har opplevd at noen av fødslene eller alle fødslene startet likt?

Fødsel 1: Igangsatt 12 dager over termin, modningspiller. Tok 4 timer fra første rie til baby var ute. ikke såå ille egentlig. 

Fødsel 2: 10 dager før OUL termin. Tegningsblødning først. Deretter modningsrier som kun kom om natta. Etter 3 dager ble riene mer regelmessige og jeg kom på føden med 8 cm åpning. Stoppa opp igjen, de tok vannet. Skjedde ingenting. Ble satt igang med drypp, og det tok da to timer før babyen kom ut. 

Fødsel to var desidert verst! 

Anonymous poster hash: ac3a2...791

Skrevet

Mine fire fødsler startet omtrent helt likt. Startet med "menssmerter" som ble verre og verre og som etterhvert gikk over i rier.

Skrevet

Fødsel nr 1 og 4 startet helt likt, spontan vannavgang og rier umiddelbart etterpå.

Fødsel 2 startet med svake rier som gradvis tok seg opp

Fødsel 3 ble igangsatt.

Anonymous poster hash: eaa04...7d5
Skrevet

Alle 3 startet likt med rier.

Anonymous poster hash: d0ee5...eb8

Skrevet

2 fødsler: Begge startet med rier i 8 tiden på morgenen, da med  minutter mellom riene, og de varte i 3 min av gangen, ble veldig kastet over meg kan man si ;) Men ingen tvil om at fødselen var i gang, og fikk inn med det samme.. Første fødselen var unnagjort på 4 timer, andre på 1,5 time fra første rien til ungene var i armene mine... Forjævlige smerter og nok så sjokk opplevelse, selv med nr 2, noe som har skremt meg helt fra å skulle få flere barn, enda vi egentlig ønsket oss 3-4 barn, samboeren liker det ikke helt, men han viser forståelse og respekterer det :)

Anonymous poster hash: 8a7c1...696
Skrevet

Dytter, spennende lesing :)

Skrevet

Har hatt 4 fødsler og alle 4 startet med at vannet gikk plutselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...