Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg tenker Facebook statuser i alt jeg gjør. Sjelden jeg oppdaterer den på ordentlig, men inne i hodet mitt lager jeg nye statuser hele tiden. Typ idag mens jeg klipper plenen, - "seriøst, er det flere enn meg som digger å klippe plenen"? Sånne håpløse, ubrukelige statuser som jeg irriterer meg over hos andre.. Blir gal av det! Anonymous poster hash: c5447...1fd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Kanskje på tide å ta en fb pause ? Anonymous poster hash: 303c4...877
Gullunger Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Ha, ha, ha! ! Jeg gjør det ikke hele tiden, men det hender jeg gjør det! Måtte le når jeg leste innlegget ditt! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå