Chattymommy Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Når er den perfekte perioden for å få sitt første barn syns dere??
Giss Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Det er egentlig umulig å svare på, for det kommer an på så meget. Groft sett mellom 20 og 38 vil jeg si.......
Oslomama Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 25-30 år ca. Har man utdanning, fast jobb og samboer så er det i mine øyne bare å kjøre på
MrsMilla Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Dette varierer vel utrolig mye utifra livssituasjon, personlighet og ønsker? Vi fikk første barn under utdanning, jeg var 24 og han 21, uten at vi eide noe som helst og var helt nyforelsket. Det var den perfekte tiden for oss, og vi har mange flotte minner fra den fine tiden da vi var en liten og forelsket familie på tre. Samtidig er det like perfekt nå med fjerde barnet - men med helt ulik situasjon. Nå er vi gifte, vi har gode jobber, hus, bil og alt det der. Barnet fødes inn i en etablert familie med erfarne foreldre i tredveårene som elsker hverandre. Ser at fellesnevneren er et sterkt parforhold, uansett om man har vært sammen i en måned eller ti år, klare mål om hva man ønsker og viljen til å jobbe sammen når stormen kommer ( vanskelig å sitte på ei rosa sky når barnet skriker halve natta, ammingen går dårlig og man ikke har sovet eller spist på lenge - der kommer et sterkt parforhold og evnen til å jobbe sammen inn....).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå