Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har en liten drøm om å bli politi...har utdannelse, er i slutten av 20-årene og trives egentlig godt med livet pr nå, men jeg klarer liksom ikke å slå fra meg tanken på å bli politi, og vurderer å søke til neste år. Trives du i jobben, er det slik du hadde sett for deg at det ville bli? Hvis jeg hypotetisk sett hadde startet utdannelsen om et år, hadde jeg vært 31 når jeg var ferdig med bachelorgrad..er det en stor ulempe? :/ Er det vanskelig å få jobb, altså må jeg regne med å flytte på meg (dvs hele familien) når jeg er ferdig? Håper noen tar seg tid til å svare! Anonymous poster hash: 1c519...c33
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 ... Anonymous poster hash: 1c519...c33 Anonymous poster hash: 1c519...c33
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er utdannet politi, men jobber ikke som det lengre. Det var vanskelig å få fast jobb Jobbet flere vikariater i Finnmark før jeg fikk fast jobb i en større by. Jobbet som etterforsker og FY for et arbeidspress. Lange dager, beordring på jobb, mye stress, overtid osv. Fungerte greit så lenge vi var to voksne i hjemmet, men da mannen min ville skilles og jeg ble alene med barna gikk det ikke lengre. Trivdes godt i jobben, men har det bedre nå. Anonymous poster hash: b20c8...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå