Gå til innhold

Når kan man kutte ut kattedoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 023a1...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri...

Anonymous poster hash: f7d1a...ecf

Skrevet

Uhm, aldri ... Hvorfor vil du det?

Anonymous poster hash: b50f9...b54
Skrevet

Katta mi er nå 7 mnd, og nå har vi i det minste tatt den bort på dagtid. Han er jo ute hele dagen uansett. Tar den inn til natta så han kan bruke den i krisetilfelle. Men merker at den blir mindre og mindre brukt. Gleder meg til den er helt ute av huset, er rimelig lei av den nå!! :P Snart blir det vel bæsjbleier å skifte istedet! :P

Anonymous poster hash: d0aba...669
Skrevet

Aldri.

Hvor har du eller tenkt at katten skal drit? På trappa og i blomsterbeddet til naboen din? Mens tisset havner i stolputene og i vogner. For det er der det ender.

Spar dem mest mulig for kreket ditt og behold doen.

Anonymous poster hash: 785f1...ce9

Skrevet

Katta mi er nå 7 mnd, og nå har vi i det minste tatt den bort på dagtid. Han er jo ute hele dagen uansett. Tar den inn til natta så han kan bruke den i krisetilfelle. Men merker at den blir mindre og mindre brukt. Gleder meg til den er helt ute av huset, er rimelig lei av den nå!! :P Snart blir det vel bæsjbleier å skifte istedet! :PAnonymous poster hash: d0aba...669

Jeg tipper naboene deres er enda mer lei av dritten dens enn du er av doen.

Anonymous poster hash: 785f1...ce9

Skrevet

Etter 3 mnd. De fleste naboene har katter. Så vår katt gjør fra seg hos de, og deres katter hos oss. Sånn er livet. Vi plukker jevnlig opp da vi har hund så gladlig spiser kattebæsj.

Anonymous poster hash: 3c70a...0f5
Skrevet

Aldri. På vinteren MÅ den kunne gjøre i fra seg ute, svært få katter som tåler kulde under 10- :o

Anonymous poster hash: 98f23...eb1
Skrevet

Aldri. På vinteren MÅ den kunne gjøre i fra seg ute, svært få katter som tåler kulde under 10- :o

*må de kunne gjøre fra seg inne, ikke ute :P

Skrevet

Vi har kattedoen alltid fremme. Vi har satt den i kjelleren som den ikke er så synlig. Kattene vet hvor den er og finner den. De har funnet seg ett bed ute så de er på do der såfremt det ikke er tele ute. (Jeg tok nemlig ett bed de brukte til do og la lekakuler der, da ble de helt fortvila stakkars. Jeg viste det ikke og når kattene gikk rundt der og nesten kneip beina sammen og mjauet skjønte jeg litt mer. Viste den ene katta til ett annet sted, og begynte straks å grave. Ser de går rett dit hver morgen vi slipper de ut, så de har funnet doen sin)

Men har den inne, for er de lenge inne er det greit de har ett sted. Sjeldent den blir brukt og jeg glemmer nesten å sjekke den. Men såfort det blir frost i bakken så blir kassa brukt igjen. Luktfri sand som klumperr seg, så ikke ekkelt syns jeg. Den står jo ikke der vi vanligvis er heller. Ikke like kult om den sto i gangen d vi gikk ut og inn. Og på bad syns jeg det er skikkelig ekkelt. Lukter så på ett rom med gulvvarme.

Anonymous poster hash: 460d2...d32

Skrevet

På vinteren må den i alle fall stå fremme hele tiden, katter fryser lett og har ikke mye å gjøre ute i kulda hele natta f.eks. 

Anonymous poster hash: edc2d...eea
Skrevet

Så lenge katten har mulighet til å gå ut, så behøver den ikke å ha kattedo inne. Etter den er 6mnd, så kan den begynne å være ute alene. Her har vi ikke hatt kattedo etter den tid og det har ikke vært noen uhell inne.

Kattene har kattedør og går ut og inn som de lyster, året rundt.

Anonymous poster hash: 8a15f...90a

Skrevet

du kan ta bort kattekassen når du ikke lenger har katt... ikke et øyeblikk før

Anonymous poster hash: ac646...569
Skrevet

*må de kunne gjøre fra seg inne, ikke ute :P

Er dette en spøk? Katten vår er 10 år og sover sjeldent inne. Ikke engang på vinteren. Mulig den sover i garasjen eller noe. Men den er en skikkelig utekatt og kommer frem hver morgen for mat og lever i beste velgående.. Men vil jammen meg ikke sove inne i huset på natten

Anonymous poster hash: 3c70a...0f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...