Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 På jobb og til hverdags går jeg i skjørt og høyhelte sko. Er en rolig person som ikke gjør for mye ut av meg. Har håret alltid i enten hestehale eller knute. Bruker briller. Er gift og har ett barn. Jobber på kontor Hva tror dere, helt ærlig, hobbyen min er? Anonymous poster hash: 380b1...d49
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Stripping som trening? Anonymous poster hash: c6afd...503
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg tror du tar ut mer energi på hobbyen din, enten noe fysisk eller noe som innebærer fart, eller en kombinasjon. Anonymous poster hash: 74dda...474
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Hehe. Det er dynamisk sportsskyting, tidligere kalt praktisk skyting At man løper rundt på bane og skyter på blinker som kommer i alle fasonger og str. Noen beveger seg også. Man må løpe, sitte, stå stille, ligge osv. Kjempe gøy! =) Alle blir overrasket når de finner ut av hobbyen min Anonymous poster hash: 380b1...d49
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Modellfly. Garantert! Du bruker all ledig tid på den lokale rullebanen, og er like ivrig på årets dugnad, der grusen skal flates ut og ugresset skal plukkes Anonymous poster hash: 1faec...0bc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Hehe. Det er dynamisk sportsskyting, tidligere kalt praktisk skyting At man løper rundt på bane og skyter på blinker som kommer i alle fasonger og str. Noen beveger seg også. Man må løpe, sitte, stå stille, ligge osv. Kjempe gøy! =) Alle blir overrasket når de finner ut av hobbyen min Anonymous poster hash: 380b1...d49 Fikk en følelse av at det var noe mer fysisk/med fart i, ja Har aldri hørt om dynamisk sportsskyting før! Spennende. Er det egne baner for dette, er det noe som finnes flere steder i landet? Hvilke våpen bruker du? # 5 Anonymous poster hash: 74dda...474
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Hehe. Det er dynamisk sportsskyting, tidligere kalt praktisk skyting At man løper rundt på bane og skyter på blinker som kommer i alle fasonger og str. Noen beveger seg også. Man må løpe, sitte, stå stille, ligge osv. Kjempe gøy! =) Alle blir overrasket når de finner ut av hobbyen min Anonymous poster hash: 380b1...d49 Fikk en følelse av at det var noe mer fysisk/med fart i, ja Har aldri hørt om dynamisk sportsskyting før! Spennende. Er det egne baner for dette, er det noe som finnes flere steder i landet? Hvilke våpen bruker du? # 5 Anonymous poster hash: 74dda...474 Det er egne baner ja og man må være medlem i skyteklubb. Finnes i hele landet og i hele verden. Veldig utbredt skytesport. Bruker pistoler og man kan etterhvert oppgradere til rifle. Mannen min skal over på rifle etterhvert, men jeg holder meg til pistol Anonymous poster hash: 380b1...d49
Influences Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Hehe. Det er dynamisk sportsskyting, tidligere kalt praktisk skyting At man løper rundt på bane og skyter på blinker som kommer i alle fasonger og str. Noen beveger seg også. Man må løpe, sitte, stå stille, ligge osv. Kjempe gøy! =) Alle blir overrasket når de finner ut av hobbyen min Anonymous poster hash: 380b1...d49 Hørtes gøy ut
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Hehe. Det er dynamisk sportsskyting, tidligere kalt praktisk skyting At man løper rundt på bane og skyter på blinker som kommer i alle fasonger og str. Noen beveger seg også. Man må løpe, sitte, stå stille, ligge osv. Kjempe gøy! =) Alle blir overrasket når de finner ut av hobbyen min Anonymous poster hash: 380b1...d49 Hørtes gøy ut Det er veldig gøy Anonymous poster hash: 380b1...d49
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #14 Skrevet 4. mai 2014 Hørtes gøy ut Enig Anonymous poster hash: 74dda...474
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Det er egne baner ja og man må være medlem i skyteklubb. Finnes i hele landet og i hele verden. Veldig utbredt skytesport. Bruker pistoler og man kan etterhvert oppgradere til rifle. Mannen min skal over på rifle etterhvert, men jeg holder meg til pistol Anonymous poster hash: 380b1...d49 Kan tenke meg du får ut mye overskuddsenergi og et energikick av den hobbyen Blir jo en god del trening av det og litt intervalltendenser også. Morsomt Anonymous poster hash: 74dda...474
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #16 Skrevet 4. mai 2014 Det er egne baner ja og man må være medlem i skyteklubb. Finnes i hele landet og i hele verden. Veldig utbredt skytesport. Bruker pistoler og man kan etterhvert oppgradere til rifle. Mannen min skal over på rifle etterhvert, men jeg holder meg til pistol Anonymous poster hash: 380b1...d49 Kan tenke meg du får ut mye overskuddsenergi og et energikick av den hobbyen Blir jo en god del trening av det og litt intervalltendenser også. Morsomt Anonymous poster hash: 74dda...474 Man blir veldig sliten av det Vært på NM nå i helgen og igår var både mannen og jeg totalt utslitt da vi kom til hotellrommet! Men absolutt verdt det da Anonymous poster hash: 380b1...d49
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #17 Skrevet 4. mai 2014 Man blir veldig sliten av det Vært på NM nå i helgen og igår var både mannen og jeg totalt utslitt da vi kom til hotellrommet! Men absolutt verdt det da Anonymous poster hash: 380b1...d49 Beste treningen det, der du har det artig samtidig som du trener Kan tenke meg at det er god avkobling siden dere må være så fokuserte mens dere holder på. Anonymous poster hash: 74dda...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå