Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg som er 28år og har hatt lappen i 2år øvelseskjører med noen? Vet jeg skal ha hatt lappen i 5år sammenhengende, men hva er straffen for meg og han som kjører? Anonymous poster hash: a4469...6cf
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Er ikke helt sikker men mener at du mister lappen og får anmerkning og han får utsettelse på å ta lappen. Anonymous poster hash: e3957...515
Frida79 Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Ikke sikker på hva straffen blir, men den største faren er jo at dere kommer ut for et uhell. Da vil bileier risikere avkorting i forsikringsutbetalingen, kan risikere å bli gjeldsslave av det...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Det er ulovlig, og det med god grunn. Glem det, det bør ikke en gang være et tema. Som Frida79 sier - i tillegg til straff så risikerer du å bli gjeldsslave resten av livet om det skulle skje noe, pga avkortning i forsikringsutbetalingen. Anonymous poster hash: 3b297...2db
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Ris på rumpa! Anonymous poster hash: 02375...0df
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Hvis dere kommer opp i en situasjon som dere ikke mestrer og noen blir skadet eller i verste tilfelle noen dør, så må du leve med det på samvittigheten resten av livet. Er en grunn til at man skal ha hatt lappen sammenhengende i 5 år og være over 25 år for å øvelsekjøre med andre. Anonymous poster hash: 94dc2...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå