Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Han har noen ganske store på armen. Den ene var full av gørr og utrolig nok fikk jeg klemme det ut. Var som en hard tropp som løsnet og det ble nesten hull. Blør- og det er jo greit så det renses noe. Vil dette førr til arr? Er mollusken borte nå? Ugreit gjøre det slik? Anonymous poster hash: 07aaa...78b
BellaSuz Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Ingen arr og helt ok 😊 har klemt ut mollusker på sønnen min og ingen senskader. Gikk over veldig raskt!
geitemarken Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Ingen arr og helt ok 😊 har klemt ut mollusker på sønnen min og ingen senskader. Gikk over veldig raskt! Noen får andre ikke. Vanskelig å svare på.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Jeg TROR legen sa da jeg var der med eldstemann at mann IKKE skal klemme på de, men la de tørke ut av seg selv!? Men begynner å bli ett par år siden så kan hende jeg husker feil. Det var såvidt jeg kan huske smittsomt og at det gikk fortere bort hvis man lot de være i fred. Sønnen min var kvitt det etter 6-7-8 mnd, mens sønnen til min søster har dt enda og jeg vet hun støtt og stadig piller på de:S Anonymous poster hash: 05877...478
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg TROR legen sa da jeg var der med eldstemann at mann IKKE skal klemme på de, men la de tørke ut av seg selv!? Men begynner å bli ett par år siden så kan hende jeg husker feil. Det var såvidt jeg kan huske smittsomt og at det gikk fortere bort hvis man lot de være i fred. Sønnen min var kvitt det etter 6-7-8 mnd, mens sønnen til min søster har dt enda og jeg vet hun støtt og stadig piller på de:S Anonymous poster hash: 05877...478 Dette var en som har vært betent en stund og neste steg hadde vært å få antibiotika. Legen sa det sist- og jeg glemte spørre ang å klemme dem ut. Blir ikke gjøre det på mange, var denne ene som har vært der lenge og vært betent i flere omganger. Vi får se. Sitter i albuegropen eller hva det heter så blir det et lite arr går det vel greit. Takk for svar alle- kjekt høre erfaringer om denne dritten!! Anonymous poster hash: 07aaa...78b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Beklager at jeg spør, men hva er mollusker? Anonymous poster hash: 42827...272
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Beklager at jeg spør, men hva er mollusker? Anonymous poster hash: 42827...272 Også kalt vanntortur mener jeg. Virus som mange barn får. Kan vare noen år desverre:-( Anonymous poster hash: 07aaa...78b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Beklager at jeg spør, men hva er mollusker? Anonymous poster hash: 42827...272 Også kalt vanntortur mener jeg. Virus som mange barn får. Kan vare noen år desverre:-( Anonymous poster hash: 07aaa...78b Vannvorter skulle det stå. Anonymous poster hash: 07aaa...78b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Beklager at jeg spør, men hva er mollusker?Anonymous poster hash: 42827...272 Også kalt vanntortur mener jeg. Virus som mange barn får. Kan vare noen år desverre:-(Anonymous poster hash: 07aaa...78b Vannvorter skulle det stå.Anonymous poster hash: 07aaa...78b Okay. Takk for svar Anonymous poster hash: 42827...272
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Jeg ble så lei av de at jeg klemte de ut på min datter. Det har ført til små hudfargete arr, som hun misliker sterkt nå som hun nærmer seg tenårene... Men de forsvant med en gang jeg begynte å klemme på de, da hadde hun hatt de i over et halvt år uten antydning til at de skulle forsvinne. Anonymous poster hash: 1c88a...f87
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Jeg ble så lei av de at jeg klemte de ut på min datter. Det har ført til små hudfargete arr, som hun misliker sterkt nå som hun nærmer seg tenårene... Men de forsvant med en gang jeg begynte å klemme på de, da hadde hun hatt de i over et halvt år uten antydning til at de skulle forsvinne. Anonymous poster hash: 1c88a...f87 Uff da. Ja, noe skikkelig dritt dette. Tror nok ikke jeg kommer til å klemme ut flere om det er muligheter for arr. Det jeg er mest redd for er at de skal dukke opp i ansiktet også. Er jo utrolig skjemmende og han er redd for det selv. Skal ta meg en tur på apoteket idag og høre hva de anbefaler, f.eks kvisekrem noen her inne tidligere har anbefalt. Har andre noen råd tas de imot med stor takk. Anonymous poster hash: 07aaa...78b
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 De som tas mekanisk (klemmes, nappes, brennes, skjæres bort) har en sterk tendens til å gi arr. Lar man dem tørke inn og falle av etterlater de ingen arr. I min verden er det av den grunn greit å vente til de forsvinner av seg selv, med mindre de gir sterke plager i form av infeksjoner.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 begge mine har hatt dette. på begge måtte jeg klore de bort.. var nok vondt, men var fort gjort for de datt jo omtrent av bare man så på de. i starten var det maaaaange små...så ble de færre og mye større. helt hvite. når jeg klorte de av ble det hvite harde talg klumper. har blitt arr. grunnen til at jeg klora de av var at legen sa de ville gå bort av seg selv, men det gjorde de ikke. hun ene mi hadde de over tre år, og da var vi ganske lei for hun synes det var flaut å gå rundt med. blør veldig men satt på plaster. ser nesten ut som vannkoppe arr men veldig små. Anonymous poster hash: 4cdc8...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå