Gå til innhold

Hva gjør dere akkurat nå? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg avslutter helgen i boblebadet med iskald øl:-D

Mens mannen min jobber på hjemmekontoret sitt, når han er ferdig skal vi ha

Hjemmelaget wok:-)

Anonymous poster hash: 5f085...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på Disney Junior :)

Skrevet

Skal til å lage god mat.. men er bare irritert på mannfolket. Han mener at vi ikke har noe å prate om, hvis vi ikke har et stort problem. Jeg har lyst til å ta opp småting som jeg i lengden VET at kommer til å være grunnlag for at jeg drar fra han.. 

Klikker snart.. Får han ikke til å snakke med meg, og har lyst til å dra vekk. Han synes forholdet vårt er helt fint og jeg mistrives. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig engang jeg. 

Anonymous poster hash: 4917d...f41
Skrevet

Sitter på jobb og vurderer på om jeg skal gide å gjøre noe snart !

Anonymous poster hash: e0257...e1a
Skrevet

Disney Junior her også, ser med lengsel mot leggetid.

Skrevet

Sitter i sofaen henslengt som en bolledeig. Barnet spiser kvelds og ser litt barnetv.

Ser på klokken og smiler ved tanken på at det snart er egentid!

Sex And The City Maraton med venninne, masse snop og fullstendig likegyldighet til kalorier.

Det var søndagen sin, det!

Skrevet

Akkurat støvsugsa, har en kringledeig til heving som må bakes ut når jeg er ferdig med klesbretting. Syns jeg så vaskerommet trengte litt kjærlighet, mannen har vaska men han er ikke like glad i å brette (ell han anerr ikke hvem sine klær som er hvem sine lengre... Hoho)

Mannen og to unger går rundt og selger lodd. Ett barn leser til eksamen og siste er på besøk hos bestemor. Så nå er det bare meg og pus som rusler rundt her.

Anonymous poster hash: 05c18...698

Skrevet

Sitter å venter på at mannen kommer hjem slik jeg kan legge meg under dyna. Har vært unormal trøtt i det siste, mistenker at jeg er uplanlagt gravid.

Anonymous poster hash: 4d8af...5f1

Skrevet

Ammer

Anonymous poster hash: 48501...487

Skrevet

Sitter å ser på en Elias film med go gutten. Det blir 4 gangen i dag.( samme film) Og pröver å holde meg våken, sovner snart!

Skrevet

Sitter med føttene på bordet, drikker saft og spiser potetgull:) mannen passer på mens poden bader, så jeg og kulemagen tar det helt med ro etter en travel dag med rydding i skuffer, skap og klesskap(inspirert av klesskapstråden:p )

Skrevet

Sitter på do og ser på jenta mi bade ;-)

Anonymous poster hash: 30d39...218

Skrevet

Sitter i bilen og håper de to neste timene går fort! 3 små som begynner å bli temmelig lei bilkljøring, og det er jaggu jeg også!

Skrevet

bestiller bbq dry rub spice mix sett til mamma som har bursdag snart. sliter med å finne på gaver så må bestille nå mens jeg husker at mamma har bursdags snart & det er salg :)

Skrevet

Sitter på do💩

Anonymous poster hash: aadc4...503

Skrevet

Sitter og dør litt etter en lang løpetur med mannen. Nå skal jeg få stålkondis igjen!

Skrevet

Jeg sitter i sofaen med beina på bordet og jobber litt fra mobilen, mens jeg venter på at Barda skal bli ferdig sånn at jeg kan få lagt ungene ;)

Anonymous poster hash: ab940...bad

Skrevet

Sitter på terrassen, drikker hvitvin og spiller sjakk med min mann. Fri i morgen☀️

Anonymous poster hash: 6dcae...856

Skrevet

Sløver etter å ha fått ungene i seng. Snart skal jeg skrive planer for uken som kommer og trene styrke. Jeg må bare bestemme meg for hva jeg skal gjøre først - det tror jeg tar lang tid!

Skrevet

Har krøllet meg sammen i go'stolen og nyter freden som senket seg når lille propell har lagt seg.

Surfer på nett og venter på at mannen skal komme og sette seg. Et av dagens høydepunkt å få snakke litt 'voksenprat' uten avbrytelser.

Og i kjøleskapet ligger det en cider... Kanskje han skal få hente den til meg og.

Skrevet

Sitter på do💩

Anonymous poster hash: aadc4...503

Samme her!

Anonymous poster hash: 4a9af...db0

Skrevet

Jeg avslutter helgen i boblebadet med iskald øl:-D

Mens mannen min jobber på hjemmekontoret sitt, når han er ferdig skal vi ha

Hjemmelaget wok:-)

Anonymous poster hash: 5f085...e34

Jeg sitter på gulvet med pc-en og spiser gulrotkake, mens jeg utsetter leggetiden for mine 3 søte små, fordi jeg vet at det blir stress. Jo lenger jeg venter, desto mer stress blir det!!

Mannen er på fotballtrening, og vi har vært på basar hele kvelden. Har mest lyst til at ungene på magisk vis skal legge seg selv!!

Etterpå skal jeg ta mange telefoner som må gjøres i kveld, og jeg har ikke lyst til det heller akkurat nå...

Anonymous poster hash: dfaaf...33e

Skrevet

Trøste spiser etter en dritt dag der jeg kranglet med samboer såpass at brylluppet nesten ble avlyst, for så at en onkel av meg som jeg viste at ikke kom til å komme sendte melding for å fortelle at han ikke kunne komme i bryllupet. Noe jeg ikke hadde tatt meg nær av om det hadde vært en vanlig dag. I tillegg har jeg to små som på død og liv ikke har villet høre på meg i det hele tatt i dag. Så nå er det godt at ungene er i seng, samboer på jobb og jeg har gotteskåle og tvn for meg selv noen timer. vurderer om jeg skal tømme vinflaska som står i kjøleskapet, men hjemme alene med barna og skal på jobb i morgen.

Anonymous poster hash: 878a1...374
Skrevet (endret)

Spiser taco,drikker cola,å skal se en ny episode av New girl :)

Etterpå blir det pakkeliste til ferieturen i sommer,liker å begynne tidlig for da kommer jeg på mer og mer etter hvert om hva jeg må huske.

Å da ser jeg hva jeg må kjøpe/hva jeg må fikse før vi drar.

Endret av me_87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...