Gå til innhold

Tenkte å kjøpe en fin klokke til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen blir 30 neste år og jeg tenkte jeg skulle kjøpe en skikkelig fin gave til han. Tror han ville satt pris på en skikkelig fin klokke, men hvilke klokkemerker burde jeg se på?

Har tenkt å begynne å spare nå så jeg kan bruke en del tusen på gaven. Det er jo verdens beste mann det er snakk om, så han fprtjener det beste ;) <3

Anonymous poster hash: c13ba...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fossil har mye fint!

Anonymous poster hash: cc787...449

Skrevet

Mannen min har en Tag Heuer, det er visst et veldig anerkjent merke.

Jeg holdt på å steile da han kjøpte seg den, for den kostet 29.000 kr, men nå er det 10-12 år siden og den er akkurat like fin. Det er jo eneste "smykket" mannen bruker (bortsett fra gifteringen) og han har den alltid på seg. Den leveres inn til service og rens hos urmaker med ca 1,5 års mellomrom og han tar veldig godt vare på den. Så nå i ettertid ser jeg at det nok var en fin investering, en han har hatt glede av og satt pris på i mange år nå.

Anonymous poster hash: 3516a...ecd
Skrevet

Mannen min har en Tag Heuer, det er visst et veldig anerkjent merke.

Jeg holdt på å steile da han kjøpte seg den, for den kostet 29.000 kr, men nå er det 10-12 år siden og den er akkurat like fin. Det er jo eneste "smykket" mannen bruker (bortsett fra gifteringen) og han har den alltid på seg. Den leveres inn til service og rens hos urmaker med ca 1,5 års mellomrom og han tar veldig godt vare på den. Så nå i ettertid ser jeg at det nok var en fin investering, en han har hatt glede av og satt pris på i mange år nå.

Den mannen har ligner på denne:

TAG-Heuer-Kirium-Watch.jpg

Skrevet

Jeg kjøpte en Breitling til mannen, det er fine kvalitetsklokker.

Skrevet

Triwa (kanskje litt mer motemerke), Police, Tag Heuer, Omega :)

Anonymous poster hash: 80433...745
Skrevet

Jeg ville kjøpt en Omega klokke. De er tidløse og veldig bra kvalitet.

Anonymous poster hash: 9d868...915

Skrevet

Tag Heuer er flotte klokker. Eller så har du jo Omega, Patek Filip (dyre) og Camel.

Skrevet

Tusen takk for mange tips :)

Da får jeg bare begynne å google litt for å se hvordan de ser ut ;)

Anonymous poster hash: c13ba...3b6

Skrevet

Kjøp daniel wellington klokke :) bra kvalitet og klassisk fint design. Veldig populæt klokke :)

Skrevet

Hvatror du mannen din liker da? Tidløs og klassisk eller mer moderne? Reim eller lenke? Stor eller liten? Digital?

Skrevet

Jeg har kjøpt Tag Heuer til min. SYns Omega er fine, de er dyrere. 

Anonymous poster hash: 51b48...8ff
Skrevet

Ville kjøpt noe tidløst. Breitling syns jeg er fantastiske klokker! Men veldig dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...