Gå til innhold

Stelleveske storksak elizabeth

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnashus.no/catalogsearch/result/?q=Storksak

Usikker på om jeg vil ha den brune eller sorte. Liker godt brunt, men mistenker den blir fortere skitten enn den sorte. Den sorte passer dessuten bedre til sportsdelen som er mørkeblå og granitt... Hva ville dere valgt?

Anonymous poster hash: c1723...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den i brun men ikke fått brukt den enda ;) kan derfor ikke uttale meg om det praktiske, men synes den absolutt er finest i brun. ;)

Anonymous poster hash: f456d...31c

Skrevet

Jeg har kjøpt den i svart siden det passer til "alt". Syns også den passer best til vogn. Jeg kjøpte meg selv i svart i dag, 25% tilbud på babyshop.no :D

Skrevet

Jeg vet, derfor jeg vil bestille:-) den er bare så lekker!!

Skrevet

Flere meninger?:-)

Skrevet

Brun er finest :) 

Anonymous poster hash: 2f967...d05
Skrevet

Den svarte er foressten litt mer koksgrå, synes jeg da jeg så den live

Anonymous poster hash: 2f967...d05
Skrevet

Åh, er enda kjempeusikker. Dere som har sett den brune i virkeligheten; er den ca samme brunfarge som på bildet? Eller avviker den litt?

Skrevet

har den brune :) brunfargen er mer det jeg vil kalle en lys cognac - 

jeg har (litt for) mange vesker i forskjellige farger og nyanser, og personlig syns jeg de sorte veskene blir fortere flekkete og tilsølet enn de brune. "alt" vises liksom på sort fordi kontrasten til flekkene som regel blir større - er sjelden jeg søler noe sort på de

er forresten veldig fornøyd med vesken! kan absolutt anbefales! :) 

Skrevet

Takk for svar:-) har enda ikke bestemt meg helt, men må vel gjøre det asap. Tror jeg mest har lyst på brun, men er redd det krasjer helt med fargen på sportsvognen. Men det har kanskje ikke så mye å si...?

Skrevet

Oi ! 2000 kr for en stelleveske ? Er det vanlig å bruke så mye på stelleveske ?

Det er noen år siden jeg fikk barn ser jeg. Brukte bare en nylonveske vi hadde liggende vi :-) Men fine var de.

Skrevet

Oi ! 2000 kr for en stelleveske ? Er det vanlig å bruke så mye på stelleveske ?

Det er noen år siden jeg fikk barn ser jeg. Brukte bare en nylonveske vi hadde liggende vi :-) Men fine var de.

forsvarer det til meg selv med at den er såpass anonym som stelleveske  at jeg kan bruke den selv når jeg ikke lenger trenger å gå rundt med bleier og våtservietter :P

dessuten har jeg en nyfødt og en på knapt 1år så den kommer til å bli brukt i ganske lang tid fremover (som eneste veske for det meste) så da syns jeg godt den kan være litt fin :) 

Anonymous poster hash: 10b4d...e4c

Skrevet

Ser den.

Synes forøvrig den brune var penest, særlig om den skal brukes som vanlig veske også.

Skrevet

Hvor kjøper vi kroker/klips for å feste den på vogna?

Anonymous poster hash: 188c0...a60

Skrevet

Rekner med de har det på babyshopeller barnas hus.

Det ble brun:-)

Skrevet

har tinkafu sine kroker, er greie nok de :)
finnes vel flere produsenter av det samme uten at jeg kommer på noen i farta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...