Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg vil flytte til andre siden av landet med jenta mi på 8 år for å studere. Bf har ikke hatt samvær på 2 år pga vold, og tar nesten aldri kontakt. Vi har delt foreldreansvar. Kan han hindre oss på noen måte? Anonymous poster hash: 3a3ef...396
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Du har lov til å flytte innen Norges grenser så lenge far får 6 ukers varsel på forhånd. Han kan fint prøve å hindre dere, men når omstendighetene er som de er så tviler jeg på at han kommer noen vei med det.. Med mindre barnet ikke vil flytte selv og allierer seg med far. Da kan prosessen drøye litt ut. Men siden han ikke har hatt samvær på lenge pga vold så klarer jeg ikke å se for meg at han skulle vinne frem i en eventuell rettssak.. Anonymous poster hash: dca47...d71
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Du har lov til å flytte innen Norges grenser så lenge far får 6 ukers varsel på forhånd. Han kan fint prøve å hindre dere, men når omstendighetene er som de er så tviler jeg på at han kommer noen vei med det.. Med mindre barnet ikke vil flytte selv og allierer seg med far. Da kan prosessen drøye litt ut. Men siden han ikke har hatt samvær på lenge pga vold så klarer jeg ikke å se for meg at han skulle vinne frem i en eventuell rettssak.. Anonymous poster hash: dca47...d71 Takk for svar. Jenta mi vil flytte og hun har nesten ikke snakket med far etter han slo henne. Hun vil helst ikke ha kontakt med han. Far har også en jobb der han er borte flere uker i strekk. HI Anonymous poster hash: 3a3ef...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå