Gå til innhold

Mitt drømmehjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en sveitservilla fra svunnen fortid, gammelt hus som er pusset opp for å passe en moderne livsstil. 

Jeg har stue, tv-stue, stort vaskerom, vinterhage, hage med plass til grilling, sofa og trampoline.

Ja, også var det virkeligheten.

Jeg bor i et rekkehus med terrasse hvor vi kan grille og må se langt etter trampolinen.

Tv-stuen er egentlig en liten bod som er alt for liten til å brukes som tv-stue.  :fnise:

Anonymous poster hash: 7cf14...8df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt drømmehus er et stort hvitt gårdshus med fine søyler (det heter det? Hehe), mange soverom og stuer, stort kjøkken og flere bad. Stor hage med grønt gress som blir driti ned av høner som kakler i hagen. Kort avstand til stall og andre dyr som geiter, kaniner ++, og utsikt over beite hvor hestene står å koser seg fra verandaen, eller fra hengekøya. Og kornåkere rundt såklart! :-)

In real life bor jeg på boligfelt med nok rom, halvoppussa og kjøkken og stue i et, bare ett bad som trengs oppussing. Kan sitte å se på naboene mens vi griller ;-)

Anonymous poster hash: 74dc0...568

Gjest vinterbrud
Skrevet

Mitt drømmehjem ligger ved sjøen og er et nybygd hus i gammel stil,gjerne ala sveitserhusene.Med passe stor hage og egen inngang til vaskerommet.

Med stort kjøkken og stue,tre soverom ,walkin closet,bibliotek/kontor, to bad og gjestetoalett.

Veranda oppe og nede. Og huset bør ha en eng med hester som nabo.En hage med grønnsaker,bær og frukttrær.

Virkeligheten er en 3 roms leilighet i en middels stor by rett ved hovedveien.Det er lov å drømme.

Skrevet

Hvitt hus med utsikt mot havet. Ikke alt for stort, men med relativt god plass til oss 5. Romslig vaskerom, 2 bad og gjesterom. Skjermet uteområde, ikke for stort. Men godt med sitteplasser og et utekjøkken med grill. Romslig garasje og en hellelagt gårdsplass:-)

Anonymous poster hash: 524fa...eb2

Skrevet

http://www.gotenehus.se/hus/akeholm dette er mitt drømme hjem. det skal ligge ved en liten innskjø rett uten for et lite tett sted i sverige & vi skal faktisk bygge det om ikke så allt for lenge :D

Anonymous poster hash: ec0a0...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...