lalapoh Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Hei. Er det noen her inne har peiling på regler som eg har som leietaker? Husverten min kan komme her midt på natt begynne å rote rundt ute i boden sin som er vegg i vegg med mitt soverom, han bruker til tider å sove der og han snorker verre enn et sagbruk bråker. Har tatt dette opp med han, men han hevder hardnakket på at der ikke er lytt. Sønnen min hadde dette rommet før og han kom inn til meg midt på natt og var vettskremt av husverten. Før eg blei i lag med faren til sønnen min i gjen var han her "OFTE" å såg inn viduene og kunne komme å ringe på døren kl 23.30 bare for å slå av en prat. Han har til og med oppsøkt meg 2 ganger på arbeid og eg synest dette begynner å ligne mere på trakkasering av han har til og med sagt det til han..... HJEEELP
Serepta Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Det høres veldig rart ut. Har du sjekket om han har noe skjult kamera el som han kan se på i boden ? Han høres skummel ut.
lalapoh Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2014 Han er ikke rektige. Men eg trur eg har lest en plass att han ikke har lov å sove i bod etc. Han lånte internett med meg ei stund og da var han her ganske ofte, men etter eg skifta nøkkel på modemet er han ikke her like ofte som sist. Er heldigvis på leiting etter ei ny leilighet, men det er ikke bare bare å finne med2 soverom til under 10000
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Du kan kreve ro etter klokka 23, men ellers må han nesten kunne gjøre det han vil i boden sin når som helst på døgnet. Klarer han ikke å roe seg etter klokka 23, og snorking er altså ulyd man IKKE skal måtte forvente fra en bod, hadde jeg ringt politiet. Anonymous poster hash: 6df9b...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå