Gå til innhold

Svigermor blir 50 :) Forslag til gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker damer i den alderen å få? 

Jeg tenkte enten at hun skulle få en deilig behandling av noe slag (massasje etc), eller en kurv med velvære produkter. 

Men har dere andre idèer? Hun er sprek, ganske ung til sinns, leken og singel. Litt spirituell, alternativ.

Takk til de som gidder :) 

Anonymous poster hash: eceba...f3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker damer i den alderen å få?

Jeg tenkte enten at hun skulle få en deilig behandling av noe slag (massasje etc), eller en kurv med velvære produkter.

Men har dere andre idèer? Hun er sprek, ganske ung til sinns, leken og singel. Litt spirituell, alternativ.

Takk til de som gidder :)

Anonymous poster hash: eceba...f3b

Du må for Guds skyld ikke gi henne gavekort verken på hudpleie eller frisør. Det betyr at du mener hun må gjøre noe med seg selv. Og skal du kjøpe hudpleie produkter så pass på at det er produkter tilpasset tenåringer og ikke en voksen dame. Det er faktisk veldig provoserendes å bli minnet på at man er nikke tyve år og at hud og kropp har endret seg.

Er det noe mer du skal holde deg unna? Alkohol, da kan hun tro du tror hun er alkoholiker. Konfekt eller goodibag da hun er på slankeren. Klær siden hun da oppfattet det som om du er misfornøyd med stilen hennes. Middag på en fin resturang, hun kan tross alt lage mat selv. Blomster siden det ikke er begravelsen hennes...

Kjøp henne et rapelerings kurs du... Det er ungt og hippt nok for en dame på 50. Og sjansen for at du trår på forfengelighetens tær er lavere...

Anonymous poster hash: 415e6...36d

Skrevet

Personlig hadde jeg gått for en goodibag med et lite gavekort på velvære, hjemmespa produkter, god sjokolade og en god vin. Selv om dette ifølge damene her inne er veldig stigmatiserende og fornermende...

Anonymous poster hash: 415e6...36d

Skrevet

Billettar til eitt eller anna.

Skrevet

Skjønner jeg er en av de eldre, eller voksne, her inne når folk har svigermødre på kun 50 år😊

Min flotte svigermor er snart 80 år😃😃

Anonymous poster hash: b15d6...c79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...