Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 En venninne av meg har spurt om jeg kunne tenke meg å være dagmamma for sønnen hennes 2 dager i uka. Jeg har sagt ja til dette så langt vi blir enige om pris. Det virker på henne som om det skal være "billigere" hos meg fordi vi er venninner. Jeg har eget firma så jeg kommer til å fakturere og gjøre dette hvitt. Hva ville dere tatt betalt? Anonymous poster hash: eb5b3...068
3 i april Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Tja, hadde bedt henne komme med et forslag, men gjør det klart for henne at du vil være "hvit" dagmamma.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Full plass hos dagmamma koster makspris i barnehage + kontantstøtta hos en hvit dagmamma, så da kan vel du ta omtrent 40% av det om du skal ha han to dager i uken. Eller kanskje regne om til timepris og skrive regning på timer. Hun vil jo få full kontantstøtte og kan bruke den til å betale deg så synes ikke du skal ta noe veldig vennepris nei, dette blir jo en del av din lønn. Anonymous poster hash: ed052...05a
skjotta Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Ca 3000 pr mnd. (Kontantstøtte + bhg plass delt på 20 ganget med 8)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Ca 3000 pr mnd. (Kontantstøtte + bhg plass delt på 20 ganget med 8) Tusen takk HI Anonymous poster hash: eb5b3...068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå