Gå til innhold

Er det vanlig at 2-åringer er mye sinte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på snart to og et halvt år og hun er så fryktelig sint og sur! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Ingenting hjelper. Har nå bare latt henne rase fra seg og må bare passe på at hun ikke skader seg eller ødelegger noe. Hun kan bli rasende for den minste lille ting som f.eks at hun ikke får til noe eller at hun ikke får se på tv når hun vil det (vi har klare grenser og regler på alt så det er ikke overraskelser for henne akkurat). Har ellers et stabilt og rolig liv med faste rutiner.

Men er denne oppførselen normal? Er det trassalder?

Anonymous poster hash: ee0e9...52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Welcome to the terrible twos:)

Helt vanlig.

De strever med å bli store og vil klare selv, også det de ikke har forutsetninger for å klare.

Frustrasjonen kan bli ganske stor da.

Men så er de jo verdens mest elskelige også da😙

Anonymous poster hash: 4d8fe...727

Skrevet

Har en sånn en jeg også :P Trodde det var min skyld at han har blitt så sint, men godt å høre at det er fler! 

Han er veldig selvstendig, litt for mye. Og ulik sine søsken på alle vis der.

Anonymous poster hash: 135dc...a5d
Skrevet

Jeg syns han mesteparten av tiden er i godt humør,men når først noe går imot det han hadde tenkt så klikker han helt vinkel å hyler og skriker!

Han bryr seg fint lite om at han gjør det midt på ett kjøpesenter med masse folk rundt :P

Skrevet

Haha så godt å høre at det er normalt :-) trodde jeg hadde gjort noe alvorlig galt i "oppdragelsen" men kunne liksom ikke forstå hva. Takk for svar!

Anonymous poster hash: ee0e9...52f

Skrevet

Har ei furie på to år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...