Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Vi har hatt våre doser av nedturer i ekteskapet, men nå for tiden går det veldig bra. Så da jeg ved to ulike anledninger fant et langt, burgunderfarget hårstrå hjemme hos oss avfeide jeg det som en tilfeldighet. Dessuten vet jeg jo ikke hvem som har dratt dem inn i huset, de kan komme fra ungenes venner, folk på treningssenteret eller fra hvor som helst egentlig. Nå har jeg imidlertid funnet en damedeodorant og en Garnier BB-krem i en av sekkene han bruker på trening. Hva i all verden betyr det?? Han er ALDRI ute på byen, aldri på jobbreise eller sosiale sammenkomster med jobben - ingenting! Jeg vet med sikkerhet at disse produktene ikke er mine. Så hva skal jeg tro - og ikke minst, på hvilken måte skal jeg ta det opp med ham? Anonymous poster hash: 7bf85...969
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Sikker på at han ikke bruker disse tingene selv da? Kanskje han synes det lukter godt...? Anonymous poster hash: 38b7b...113
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 kanskje han er transe? Anonymous poster hash: 6b495...5db
Jallow B Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Sett de på bordet når ungene har lagt seg og se reaksjonen hans.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Har ikke lyst til å være dramaqueen heller hvis det har en helt naturlig forklaring... Anonymous poster hash: 7bf85...969
Fero Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Vet faktisk om flere menn som foretrekker damedeodoranter fordi de visstnok er bedre som antiperspirant. En BB-krem har jeg derimot ikke svar på.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Min bruker deoen min til tider, kjøpte like greit en lik til ham. BB-kremen må gudene vite hva han skal med. Spør ham. Anonymous poster hash: 33cb0...d2c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Jeg ville antatt at han bruker det selv. Kanskje han har fått en kvise og kjøpt noe som han trodde kanskje hadde god dekkeffekt? Veldig rart å oppbevare deodorant og foundation for en elsker, tenker da jeg. Anonymous poster hash: 234c9...456
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Nei, det måtte jo være noe som eventuelt var gjenglemt fra et eller annet. Anonymous poster hash: 7bf85...969
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Mannen min bruker faktisk damedeo fordi de lukter mer nøytralt og ikke overdøver manneparfymen eller hva det nå heter. BB-krem vet jeg ikke om han ville ha kjøpt altså, men det er ikke en typisk ting å oppbevare for en elsker som noen nevnte over. Jeg tror ikke jeg hadde mistenkt utroskap kun ut fra de tingene:) Anonymous poster hash: 1f74f...a88
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Mannen min har lånt min sminke om han har hatt en kvise midt i trynet. Noe sånt? Anonymous poster hash: 1e108...934
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Men er jo uansett veldig merkelig, hvis han skulle være utro, å ta med seg deodoranten og sminken til elskerinnen?? Da virker det jo mer naturlig at han bruker det selv eller noe.. Anonymous poster hash: 7ac1a...9fd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Hvorfor spør du han bare ikke? Se han i øynene når du spør, så ser du jo hvordan han reagerer. Anonymous poster hash: 4953c...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå