Gå til innhold

Dere som leser bloggen til sophieelise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om henne, sånn egentlig?

Noen ganger overrasker hun stort med enkelte,dype og engasjerende innlegg, mens andre ganger får jeg følelsen av kor utrolig selvopptatt hun er over småproblemer, og så selvsentrert over utseende

Anonymous poster hash: c4772...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillesøsteren min er venninne med henne og i virkeligheten er Sophie en utrolig smart ung dame. Det skinner også igjennom på bloggen hennes, men hun er også såpass smart at hun vet at "rosa" selger

Anonymous poster hash: 1a582...cff
Skrevet

Lillesøsteren min er venninne med henne og i virkeligheten er Sophie en utrolig smart ung dame. Det skinner også igjennom på bloggen hennes, men hun er også såpass smart at hun vet at "rosa" selger Anonymous poster hash: 1a582...cff

Jeg NEKTER å tro at noen som fremstiller seg på den måten på noen måte kan betegnes som smart!

Skrevet

Lillesøsteren min er venninne med henne og i virkeligheten er Sophie en utrolig smart ung dame. Det skinner også igjennom på bloggen hennes, men hun er også såpass smart at hun vet at "rosa" selger Anonymous poster hash: 1a582...cff

Jeg NEKTER å tro at noen som fremstiller seg på den måten på noen måte kan betegnes som smart!

Hun har veldig gode karakterer og hun kan mye. Hun er faktisk veldig smart og reflektert. At du velger å dømme et menneske pga. et utsnitt av livet, det hun velger å vise frem på bloggen, er kun ditt problem.

Skrevet

Vet forresten at en annen profilert bruker her inne kjenner henne og er i familie med henne. Håper hun leser denne tråden og kan verifisere det jeg sier om Sophie :)

Skrevet

Jeg har også inntrykk av at hun er en smart jente, med mye mellom ørene.

Usikker på seg selv? Ja, men det har hun også innrømt på bloggen. Jeg er innom i ny og ne og leser..

Og joda, hun er smart, og vet at rosa-drømmen er det som selger, men hun benytter også den muligheten til å fronte andre ting. Langt ifra alle som gjør det ;)

Skrevet

Utrolig hvor smart du må være for å få 'du og blond'immaget til å funke.

Både Sophies, hun med den fitnessbloggen og linni er nok mye smartere enn de fremstår.

De skal jo tjene penger😋

Anonymous poster hash: bf521...d33

Skrevet

Dere kan snakke så stygt dere bare vil om både Sophie E og andre, men de ler nok hele veien til banken!

Jeg heier på dem, de har bein i nesa, lager sin egen karriere og jobber hardt for pengene. Misunnelse lenge leve. :-)

Skrevet

Dere kan snakke så stygt dere bare vil om både Sophie E og andre, men de ler nok hele veien til banken!

Jeg heier på dem, de har bein i nesa, lager sin egen karriere og jobber hardt for pengene. Misunnelse lenge leve. :-)

Fordi man gjør seg opp en mening ut i fra det bloggerne selv skriver, så er man misunnelig,hehe! Flott for henne og andre små blondiebloggere som klarer og skaffe seg penger til mer botox, Restylane, negler, ja u name it!

Skrevet

Fordi man gjør seg opp en mening ut i fra det bloggerne selv skriver, så er man misunnelig,hehe! Flott for henne og andre små blondiebloggere som klarer og skaffe seg penger til mer botox, Restylane, negler, ja u name it!

Tror du virkelig de betaler for alt det du nevner? ;)

Anonymous poster hash: b2bc2...ad4

Skrevet

Sophie er smartere enn hun fremstår på bloggen.

Hun er også en flott jente, nydelig helt uten sminke og operasjoner, skoleflink, engasjert og snill. Ikke et vondt ord om henne.

Men at hun har et oppmerksomhetsbehov og litt problemer med selvtilliten er jo ingen hemmelighet, det innrømmer hun selv. Men det er hun ikke alene om. Og akkurat det er litt synd, iom at hun er bra nok akkurat slik hun er, uten all staffasjen.

Jeg håper at hun, ettersom hun vokser til og modnes, blir tryggere på seg selv og får frem mer av disse gode egenskapene og mindre av det rent overfladiske.

Skrevet

Sophie er smartere enn hun fremstår på bloggen.

Hun er også en flott jente, nydelig helt uten sminke og operasjoner, skoleflink, engasjert og snill. Ikke et vondt ord om henne.

Men at hun har et oppmerksomhetsbehov og litt problemer med selvtilliten er jo ingen hemmelighet, det innrømmer hun selv. Men det er hun ikke alene om. Og akkurat det er litt synd, iom at hun er bra nok akkurat slik hun er, uten all staffasjen.

Jeg håper at hun, ettersom hun vokser til og modnes, blir tryggere på seg selv og får frem mer av disse gode egenskapene og mindre av det rent overfladiske.

Ja, hun og Heitmann, tcmn m.f er den siste generasjonen Aylar, Helene Rask og Lene Alexandra. Ble no noen fornuftige frøkner de også, da de blei voksne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...