Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har aldri vært i utlandet før. I juni/juli, ikke så altfor dyrt. Anonymous poster hash: 4bf04...948
MammantilNurket Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Hva med Tallinn? Jeg kan anbefale "Hotel Telegraaf" i Gamlebyen. Det er kjempelekkert, ikke dyrt og dere får mussérende til frokost. Byen er nydelig og veldig romantisk.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Praha, Barcelona, Paris (der er det dog ganske varmt i juni/juli) Skal til Praha med kjæresten i juli, gleder meg veldig
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Praha, Barcelona, Paris (der er det dog ganske varmt i juni/juli) Skal til Praha med kjæresten i juli, gleder meg veldig hva betaler dere med fly+reise? Er hotell med i prisen? HI Anonymous poster hash: 4bf04...948
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Praha, Barcelona, Paris (der er det dog ganske varmt i juni/juli) Skal til Praha med kjæresten i juli, gleder meg veldig hva betaler dere med fly+reise? Er hotell med i prisen? HIAnonymous poster hash: 4bf04...948 skal dere være lenge? HI Anonymous poster hash: 4bf04...948
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Hva med Tallinn? Jeg kan anbefale "Hotel Telegraaf" i Gamlebyen. Det er kjempelekkert, ikke dyrt og dere får mussérende til frokost. Byen er nydelig og veldig romantisk. What she said! Tallinn er nyyydelig på vår/sommer! Jeg anbefaler å bo på Domina In Ilmarine, rett utenfor muren til gamlebyen. Inne i gamlebyen må dere spise på Olde Hansa! Anonymous poster hash: 5ea02...cf0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Hva med Tallinn? Jeg kan anbefale "Hotel Telegraaf" i Gamlebyen. Det er kjempelekkert, ikke dyrt og dere får mussérende til frokost. Byen er nydelig og veldig romantisk.boblebad og dampbad står det på dette hotellet, er det sånn at du kan "leie" det alene, eller er det masse folk der hele tiden? HI Anonymous poster hash: 4bf04...948
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Praha, Barcelona, Paris (der er det dog ganske varmt i juni/juli) Skal til Praha med kjæresten i juli, gleder meg veldig hva betaler dere med fly+reise? Er hotell med i prisen? HIAnonymous poster hash: 4bf04...948 skal dere være lenge? HI Anonymous poster hash: 4bf04...948 Vi skal være der i seks dager, har betalt 7000 totalt for hotell og fly Da har vi funnet et ganske dyrt hotell, med boblebad på rommet
MammantilNurket Skrevet 4. mai 2014 #9 Skrevet 4. mai 2014 Hva med Tallinn? Jeg kan anbefale "Hotel Telegraaf" i Gamlebyen. Det er kjempelekkert, ikke dyrt og dere får mussérende til frokost. Byen er nydelig og veldig romantisk.boblebad og dampbad står det på dette hotellet, er det sånn at du kan "leie" det alene, eller er det masse folk der hele tiden? HI Anonymous poster hash: 4bf04...948 Det vet jeg ikke, men vi hadde det for oss selv - lite folk
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Jeg hadde tatt med min mann på romantisk weekend i ei tretopphytte jeg :-D Men nå er min litt på friluftsliv da. Haha. Anonymous poster hash: e506e...404
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Riga! Helt nydelig! Også en tur innom badebyen Jurmala utenfor byen. Utrolig flott! Skal definitivt tilbake Anonymous poster hash: 718c8...141
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Praha, Barcelona, Paris (der er det dog ganske varmt i juni/juli) Skal til Praha med kjæresten i juli, gleder meg veldig hva betaler dere med fly+reise? Er hotell med i prisen? HIAnonymous poster hash: 4bf04...948 skal dere være lenge? HIAnonymous poster hash: 4bf04...948 Vi skal være der i seks dager, har betalt 7000 totalt for hotell og fly Da har vi funnet et ganske dyrt hotell, med boblebad på rommet hva heter hotellet??? Vil også ha boblebad hi Anonymous poster hash: 4bf04...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå