Gå til innhold

Sønnen min er helt vill i dag :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen startet kvart over fem av at fireåringen sto og hoppet ved siden av meg i sengen: "Stå opp, stå opp!!! Det er sol ute!!"

Prøvde å spise en god frokost, var egentlig veldig koselig, kl syv var vi klare for tur. Hadde med masse godt i sekken, og gikk en tur ut i skogholtet her. Mens vi gikk ,løp ungen rundt meg i sirkler hele veien! Som en propell uten behov for brennstoff.. Denne energien fortsatte, og fortsatte.. Prøvde å løpe om kapp i skogen, jeg ble så sliten til slutt at jeg måtte sette meg ned, det skulle jeg aldri gjort, for jeg passet visst utmerket som klatrestativ i den stillingen. Da var jeg blitt så sliten at jeg bare lot han holde på. Tente at nå begynte vel klokka å bli litt, fortvilelsen var stor da klokka bare var halv elleve.

Begynte å regne, så vi løp hele veien hjem, ungen i samme propellformasjon som tidligere, jeg snubla i mine egne bein og gikk på tryne i en vanndam! Fikk litt trøst, så beskjed om å gå det av meg! Kom inn døra og ungen hopper rundt som en radioaktiv sprettball og jeg lurer på når batteriene skal ta slutt..hvem har putta penger på ungen min???

Fin søndag, bare 7 timer igjen til sengetid! :o

Anonymous poster hash: 7b5dd...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror jeg hadde blitt ute resten av dagen og latt ham rase rundt :)

Måtte vært deilig å ha en dag eller to med masse energi!

Min eldste jente var helt vill da hun var liten, gikk fra 10 mnd og har løpt siden,

Så jeg har hatt min del av laaange søndager ;)

Nå er hun 8 og mye roligere, minstesøster er mer bedagelig anlagt;)

Skrevet

Fantastisk beskrivelse av en gjenkjennelig situasjon :D

Hva skulle vi gjort uten den velsignede leggetiden som en gylden gulrot langt der fremme noen ganger.

Ønsker deg en fortsatt strålende søndag ☀️(Her sover mini nok i minst to timer nå - bare sånn for å gni det litt inn😜)

Skrevet

Regner med at du, HI, blir å skue i kjent sove-til-barnetv-positur i kveld, da. Med en unge i armkroken og hodet duppende bak på sofakanten, våken etter 35 minutter med stiv nakke og tungt hode

Skrevet

Den leggetiden ser jeg også virkelig fram til! Er alene med fireåringen, høygravid, sliten og vond - nå tok heldigvis svigers han med på langtur mens jeg får kvilt litt :-) blir godt å få pappaen hjem i morgen!

Anonymous poster hash: dce41...bd4

Skrevet

Ja, den leggetiden er en fin gulrot nå ja! Har laget hinderløype til han ute i hagen, det var underholdende en stund, men jeg måtte så klart være med ;) Nå løper han rundt meg igjen! Jeg må ærlig innrømme at den største gulroten akkurat nå er helgen som kommer, samvær med pappaen sin, og det blir nok bra for både han og meg ;)

Anonymous poster hash: 7b5dd...816

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...