Gå til innhold

Syk mann i hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå må jeg skru på all min styrke for å ikke klabbe til mannen! Han er verdens godeste altså, og gjør alt for meg, men når han er syk... Uff... All klaginga!! Og uffing og stønning og akking og sukking! Uff!!!! Kan han ikke bare ligge der uten alle lydene? Han får mer sympati fra meg da liksom.

Jaja, skal bite tenna sammen, klistre på et smil og gjøre alt jeg kan for at han skal ha det behagelig og fint, sånn som han tross alt gjør for meg, bare jeg er litt sliten etter en lang dag! Herregud jeg er helt grusom. Men si jeg ikke er den eneste som føler det sånn?

Dette ble veldig rotete, men hjalp litt å få det ut! Bedre å få det ut her enn på mannen... :P

Anonymous poster hash: eb470...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn er det med de mannfolka. Når de er syk, JA SÅ ER DE SÅÅÅÅ SYKE, og ingen har det værre enn dem da! JÆLA pingler er de spør du meg!!!!

Anonymous poster hash: a11b3...a42

Skrevet

Jeg syns det er greit at han ligger på rommet når han er syk. Unødvendig å ta opp all plassen i sofaen og lage lyder her slik at det blir utrivelig for alle.

Send mannen din på rommet, lukk døren og gå opp en gang i timen/annen hver time og bytt ut vannet.

Anonymous poster hash: d5288...09f
Skrevet

Helt enig. Pleier også å be han legge seg i senga, så slipper jeg å høre på sytinga og jeg blir kvitt et irritasjonsmoment.

Jeg syns det er greit at han ligger på rommet når han er syk. Unødvendig å ta opp all plassen i sofaen og lage lyder her slik at det blir utrivelig for alle.

Send mannen din på rommet, lukk døren og gå opp en gang i timen/annen hver time og bytt ut vannet.

Anonymous poster hash: d5288...09f

Anonymous poster hash: f51bf...bdc

Skrevet

Hehe. Har samme problem her i dag

Jeg har smitta han. Var helt elendig selv før helga og gikk hjem fra jobb på fredag.

Null sympati å hente for meg. Og siden han var sur i tillegg fikk jeg ingen hjelp til ungen tell på kvelden. Med 39 i feber fikset jeg alt.

Så ble han syk utpå dagen i går, og da sa jeg at nå ser du hvordan jeg hadde det i går. Regner med du tar ungene i kveld?

Eh. .. Vi ble jo samarbeide sa han da.

Nå ligger han i senga og er den sykeste i verden, stakkars. Men vil heller ha han der enn sutrende i stua.

Anonymous poster hash: 6b76f...4fc

Skrevet

Himmel. Jeg tror jeg hater den nye telefonen min. Får jo ikke til å skrive.

Anonymous poster hash: 6b76f...4fc

Skrevet

Man flu er en sann prøvelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...