Gå til innhold

Hva er billigst? Buss/tog fra Asker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal fra Asker til Ikea. Hvilken måte er billigst å reise på kollektivt?
Tog til Oslo og buss videre til Ikea? Alternativet er tog fra Asker til Lillestrøm hvor jeg blir hentet. Hva tror dere blir billigst?

Anonymous poster hash: 4dabd...bb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med tog fra Asker til Billingstad? Ligger en Ikea 5 min spasertur unna togstasjonen

Anonymous poster hash: 27a1d...001

Skrevet

Hei, jeg glemte å si at jeg mente Ikea Furuset! Er Billingstad i nærheten av Furuset? Skal sjekke det ut :)

Skrevet

Det går jo gratis buss til IKEA fra Oslo sentrum. brenn brev tror at hvis du likevel har kjøpt togbillett gjelder den hele veien, sjekk hvor mange soner du grenser. kanskje dagskort lønnet seg, hvis du skal hjem også!

Anonymous poster hash: 17c67...2ea

Skrevet

Det går buss direkte fra Asker stasjon til IKEA på Billingstad hver halvtime (9 over hel og 9 over halv). 707 til Sandvika.

Anonymous poster hash: b1693...076
Skrevet

Hvis du er i Asker så er det jo nærmere å dra til Ikea på Billingstad. Da slipper du å dra gjennom hele Oslo og sparer masse tid :)

Anonymous poster hash: 422df...f2e

Skrevet

Skal være med ei venninne å hente noe bestilt på Furuseth :(

Takk for tips jenter, skal sjekke ut ikea bussen!

Skrevet

Skal være med ei venninne å hente noe bestilt på Furuseth :(

Takk for tips jenter, skal sjekke ut ikea bussen!

Hvis det skal være billigst mulig hadde jeg tatt toget inn til byen og tatt IKEA-bussen derfra til Furuset.

Anonymous poster hash: b1693...076

Skrevet

Det blir ikke billigst å ta toget inn til byen og så IKEA-bussen. Du må betale for to soner fra Asker, så med en gang du setter deg på toget til byen har du dekket reiseveien til IKEA uansett. Det rimeligste må vel være å enten gå/ta buss til IKEA på Slependen (da betaler du kun for en sone), så ta gratisbuss til sentrum og så vente på neste buss til Furuset. Det sparer du hele 20 kroner på hvis du først skal ta buss til Slependen, hele 50 kroner hvis du går til IKEA og kun benytter deg av gratisbuss. Du taper derimot masse tid.

Anonymous poster hash: c836a...ac7

Skrevet

Takk for svar og tips! Hvis det ikke blir så mye å spare blir det nok tog + 402 bussen. Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...