Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Vi har akkurat flyttet til et nytt sted, ei bygd hvor de fleste kjenner hverandre. Nå blir mannen 45, og jeg lurte på å invitere til nabofest for å bli litt bedre kjent og for å feire dagen hans. Hva tror dere? God ide? Hvordan ville dere gått fram - puttet invitasjoner i posten? Aner egentlig ikke hvem disse menneskene er Anonymous poster hash: dc708...f6d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Eh, hva synes mannen om dette? En ting er å invitere til nabofest for å bli kjent, men å invitere ukjente i 45-årsdag? Tror jeg ville synes det var merkelig å få en sånn invitasjon. Anonymous poster hash: d2503...dd1
Gjest Julia1984 Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Tror jeg ville gått for ideen din, men inne nevnt dette med bursdag. Det blir for kleint. Inviter til nabofest for å bli kjent. Mannen din er stor nok til å takle at sang, gaver og gratulasjoner ikke skjer.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Hmm, har ikke sett sånn på det, mulig det er litt merkelig. Siden vi har flyttet har vi absolutt ingen her, så det blir enten jeg og mannen som feirer eller at vi inviterer naboer. Tenkte ikke noen formell feiring, bare litt tapas og god drikke, ikke noe gavestyr. (Det kan vi i familien ta oss av før gjestene kommer..) Vi er i utgangspunktet veldig sosiale vesen begge to, så tror mannen min ville synes det var veldig stas. Noen flere synspunkter? HI Anonymous poster hash: dc708...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå