Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Her i byen ser det ut til at Kardashian-søstrene har påvirket sminkemoten i hvertfall. (Google it!) Knæsje farger, nesten selvlysende. Not my cup of tea, men sikkert fint. Anonymous poster hash: 8fbc2...007
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Sminke bør virkelig ikke velges etter hva som er inn. Finn det som passer for nettopp deg slik at du ser bra ut når du sminker deg. Det er det som er meningen med sminke. Anonymous poster hash: f500e...799
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Jeg skulle gjerne visst hvilken farge salige Peaches Geldof hadde, jeg... Naturlig rødfarge, helt nydelig... Anonymous poster hash: 2dcb2...30c
Nettisen:) Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Sminke bør virkelig ikke velges etter hva som er inn. Finn det som passer for nettopp deg slik at du ser bra ut når du sminker deg. Det er det som er meningen med sminke. Anonymous poster hash: f500e...799 Signerer denne:) Hjelper ikke noe om fargen er aldri så trendy om den tar fargen fra ansiktet eller får meg til å se gusten ut.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Takk for svar Da bruker jeg leppestiften Anonymous poster hash: b7432...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå