Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag og perfekt dag for litt husarbeide! Jeg starter opp med vask av soverom. Flere som har litt ordningsplaner i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Jeg kan jo begynne med å rydde stua og brette tøy. Men aller først, amming!

Anonymous poster hash: 6834b...794

Skrevet

Ferdig med soverommet, del vasket taket :-) Nå starter jeg på badet!

Skrevet

Kjøkkenet er ferdig ryddet og vasket. Klapper meg selv på skulderen ;)

Nå litt avslappings på sofaen :P

Anonymous poster hash: bed9d...5fc

Skrevet

Jeg har ryddet skap !  nå tur med barnet så hjem og ordne i hagen :)

Anonymous poster hash: d5c09...6a7
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Oj, drar på kino med sønnen jeg... Bør henge opp noen klær før jeg drar. Teller det...?

Skrevet

Det teller! Så flinke dere er:-) Jeg fortsetter med badet, skrubber dusjen nå

Skrevet

Skiftet på sengene i går, og vasket soverommene. I dag har jeg vasket kjøkken og støvsugd hele leiligheten, vasket to maskiner, tromlet en, vasket en ullvask og hengt opp, pakket to tromler og tatt ut av oppvaskmaskinen. Nå sover lille så nå blir det gulvvask for nå er alle lekene lagt tilbake der de bor 😉

Anonymous poster hash: 8d867...09e

Skrevet

Da er jeg ferdig med badet. Vegger og tak. Nå må jeg ta en lunsj pause, før jeg setter i gang med barnas rom og soveromsgangen :-)

Skrevet

Vasker kjøkkenet nå.. Musikk på flatt jern og brødbakemaskinen får jobbet litt.

Anonymous poster hash: 1be81...61c

Skrevet

Jepp, her skal vi kjøre litt lat-søndag med småpusling i heimen, vaske litt sengetøy og fikse opp babyrom med litt gardiner og slikt. Ungene sendes litt ut til å leke og soving i vogn, samt småpussel i hagen.

Etterhvert blir det også litt planting tipper jeg.

Skrevet

Okei da. Jeg får komme meg opp av sofaen og sette på en maskin med klær. Huset forfaller rett foran øynene på meg. Ligger langt etter med alt pga kvalme og ekstrem hodepine . Gravid sa du? JA!

Anonymous poster hash: 47d65...923

Skrevet

Har vaska badet, sortert kommoden til babyen og støvsugd huset. No blir ikkje meir gjort i dag..

Skrevet

Mange flinke damer her :-) Ferdig med soverommene til barna og soveromsgangen. Nå er det vindus puss på soverom og bad, samt støvsuging og grundig gulvvask!

Skrevet

Wow, flinke damer her i dag! Jeg er alene med ungene så her har jeg bare fått satt på en maskin som ikke er hengt opp enda for det er et helt stativ med klær som må legges sammen først  :P så har jeg hengt opp sommergardinene...endelig :Nikke: videre plan er å få orden på badet for bad/vaskerom = kaos. og så støvsuge ihvertfal nede. Men får se hvor langt jeg kommer - prioriterer å aktivisere ungene ute, så det er mulig jeg også "ramler litt sammen" når vi kommer oss inn og mannen er tilbake, he he.

Fortsatt god søndag!

Anonymous poster hash: 8730d...8d2
Skrevet

Jeg gjorde alt i går, så i dag skal jeg kose meg med god samvittighet :)

Vi har vært på lang tur i skogen, spist god lunsj, lekt ute og nå skal vi straks til min mor på middag.

Ha en fortsatt fin dag :D

Skrevet

Da starter jeg i stuene. Ut med alle tepper :-)

Skrevet

Jeg har vasket den ene plattingen, og beiset terrassen på 50 kvadratmeter og rekkverket. Begynte klokken syv idag og håper det teller selvom det er utearbeidet.

Anonymous poster hash: eccfa...7b5

Skrevet

Utearbeid teller!

Nå er alle vintergardiner nede og henger ute til lufting. Jeg jobber fortsatt med stuene

Skrevet

Ferdig med stue og kjøkken! Bad og gangen er neste:)

Anonymous poster hash: 1be81...61c

Skrevet

Stuene ferdig. Nå henger jeg opp klesvask og tømme oppvaskmaskin. Så middagspause før kjøkken og lille baderom vaskes :-)

Skrevet

Ferdig med deilig grill middag, da er kjøkken og lille baderom klar for dyst, samt opphenging av klær til tørk, samt sommergardiner. Flere som holder på eller er alle ferdig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...