HTC Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Søndag og perfekt dag for litt husarbeide! Jeg starter opp med vask av soverom. Flere som har litt ordningsplaner i dag?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Hmmm.. Jeg kan jo begynne med å rydde stua og brette tøy. Men aller først, amming! Anonymous poster hash: 6834b...794
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2014 Ferdig med soverommet, del vasket taket :-) Nå starter jeg på badet!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Kjøkkenet er ferdig ryddet og vasket. Klapper meg selv på skulderen Nå litt avslappings på sofaen Anonymous poster hash: bed9d...5fc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har ryddet skap ! nå tur med barnet så hjem og ordne i hagen Anonymous poster hash: d5c09...6a7
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Oj, drar på kino med sønnen jeg... Bør henge opp noen klær før jeg drar. Teller det...?
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2014 Det teller! Så flinke dere er:-) Jeg fortsetter med badet, skrubber dusjen nå
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Skiftet på sengene i går, og vasket soverommene. I dag har jeg vasket kjøkken og støvsugd hele leiligheten, vasket to maskiner, tromlet en, vasket en ullvask og hengt opp, pakket to tromler og tatt ut av oppvaskmaskinen. Nå sover lille så nå blir det gulvvask for nå er alle lekene lagt tilbake der de bor 😉 Anonymous poster hash: 8d867...09e
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2014 Da er jeg ferdig med badet. Vegger og tak. Nå må jeg ta en lunsj pause, før jeg setter i gang med barnas rom og soveromsgangen :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Vasker kjøkkenet nå.. Musikk på flatt jern og brødbakemaskinen får jobbet litt. Anonymous poster hash: 1be81...61c
MrsMilla Skrevet 4. mai 2014 #11 Skrevet 4. mai 2014 Jepp, her skal vi kjøre litt lat-søndag med småpusling i heimen, vaske litt sengetøy og fikse opp babyrom med litt gardiner og slikt. Ungene sendes litt ut til å leke og soving i vogn, samt småpussel i hagen. Etterhvert blir det også litt planting tipper jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #12 Skrevet 4. mai 2014 Okei da. Jeg får komme meg opp av sofaen og sette på en maskin med klær. Huset forfaller rett foran øynene på meg. Ligger langt etter med alt pga kvalme og ekstrem hodepine . Gravid sa du? JA! Anonymous poster hash: 47d65...923
☆☆☆ Skrevet 4. mai 2014 #13 Skrevet 4. mai 2014 Har vaska badet, sortert kommoden til babyen og støvsugd huset. No blir ikkje meir gjort i dag..
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 4. mai 2014 Mange flinke damer her :-) Ferdig med soverommene til barna og soveromsgangen. Nå er det vindus puss på soverom og bad, samt støvsuging og grundig gulvvask!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #15 Skrevet 4. mai 2014 Wow, flinke damer her i dag! Jeg er alene med ungene så her har jeg bare fått satt på en maskin som ikke er hengt opp enda for det er et helt stativ med klær som må legges sammen først så har jeg hengt opp sommergardinene...endelig videre plan er å få orden på badet for bad/vaskerom = kaos. og så støvsuge ihvertfal nede. Men får se hvor langt jeg kommer - prioriterer å aktivisere ungene ute, så det er mulig jeg også "ramler litt sammen" når vi kommer oss inn og mannen er tilbake, he he. Fortsatt god søndag! Anonymous poster hash: 8730d...8d2
MamsenMedToSmå Skrevet 4. mai 2014 #16 Skrevet 4. mai 2014 Jeg gjorde alt i går, så i dag skal jeg kose meg med god samvittighet Vi har vært på lang tur i skogen, spist god lunsj, lekt ute og nå skal vi straks til min mor på middag. Ha en fortsatt fin dag
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 4. mai 2014 Da starter jeg i stuene. Ut med alle tepper :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #18 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har vasket den ene plattingen, og beiset terrassen på 50 kvadratmeter og rekkverket. Begynte klokken syv idag og håper det teller selvom det er utearbeidet. Anonymous poster hash: eccfa...7b5
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #19 Skrevet 4. mai 2014 Utearbeid teller! Nå er alle vintergardiner nede og henger ute til lufting. Jeg jobber fortsatt med stuene
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #20 Skrevet 4. mai 2014 Ferdig med stue og kjøkken! Bad og gangen er neste:) Anonymous poster hash: 1be81...61c
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #21 Skrevet 4. mai 2014 Stuene ferdig. Nå henger jeg opp klesvask og tømme oppvaskmaskin. Så middagspause før kjøkken og lille baderom vaskes :-)
HTC Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #22 Skrevet 4. mai 2014 Ferdig med deilig grill middag, da er kjøkken og lille baderom klar for dyst, samt opphenging av klær til tørk, samt sommergardiner. Flere som holder på eller er alle ferdig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå