Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Kjøpte nytt wilfa vaffeljern i går og det følger med et oppskriftshefte. Alle vafler i det heftet er uten egg. Har du egg i dine vafler? Sleng gjerne med en god vaffeloppskrift også. Anonymous poster hash: cf5a3...cb0
SuperFries Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Har 10 egg i min røre, så mener det er best med egg :-)
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 Jeg syns ikke det, må være egg i, med mindre det er snakk om allergi.
smurfis Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Det smaker godt uten egg også :-) Jeg lager kun vafler uten egg, bare slumser egentlig. Mel, melk, sukker, vaniljeekstrakt, bakepulver, litt smeltet smør/olje litt kardemomme.. Pleier å male havregryn til mel og ha det i røren også, det smaker godt. Må svelle en stund og muligens ha i mer melk etterhvert.
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 vafler uten egg er godt det, men de er ikke gode hvis de blir liggende lenge. Men nystekte er de veldig sprøe og gode
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Er wilfa best i test? Anonymous poster hash: a89ed...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå