Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Skrevet 4. mai 2014 Har selv iPhone, men trenger en tlf som skal fungere som hustlf og ellers om 7 åringen skulle trenge den med seg ut på diverse. Er de mye vanskeligere enn iPhone å bruke? Som f.eks denne; http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SAMS6310WH/samsung-galaxy-young-s6310-smarttelefon-hvit Anonymous poster hash: 83db3...8cb
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #2 Skrevet 4. mai 2014 Har nettopp gått over fra iphone til samsung. Den er enkel, men uvant. Så blir mye skrivefeil på meg for tiden. Er fornøyd med telefonen, men går nok tilbake til iphone etterhvert. Anonymous poster hash: 88f38...91b
klg,2 boys now:) Skrevet 4. mai 2014 #3 Skrevet 4. mai 2014 iPhone er den enkleste telefonen og bruke av alle. Jeg synes Samsung er tungvint,men jeg er vant til iPhone
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Gutten min fikk sin første Samsung når han var 9 år gammel. Han lærte fort å bruke den. Nå har jeg en femåring som er ekspert i selv p trykke seg frem til spill og bilder på telefonen. Når hun klarer det klarer nok din sønn også det. Anonymous poster hash: 2f092...e44
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg er mest førnøyd med Samsung til tross for at jeg har prøvd å venne meg til Iphone. Anonymous poster hash: dcac0...22a
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Takk for svar. Ja, vet iPhone er enkel men syns den er for dyr til slikt bruk;-) Anonymous poster hash: 83db3...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå