Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Samboeren min har en sønn fra før, han er han vanligvis veldig hyggelig, grei og er ingen problemer. Men de siste mnd har han blitt frekkere og frekkere, eplekjekke kommentarer som kommer flyvende. Til meg, bf, svigermor osv. Er vi på besøk hos mine foreldre er det som om han har tetta ørene, hører ikke etter før man blir sinna. Samboeren min tok det opp med meg selv idag at han synest han var frekk og ufordragelig. Om det var noe bare han hadde lagt merke til og om han var for hard mot han, for han synest ikke det var gøy å måtte bli sint på han. Samboeren min er ikke at typen som glefser med en gang, han gir somregel en eller to advarsel før det får en konsekvens. Vi lurer veldig på hvorfor han plutselig er begynt med dette, er det noe med alderen å gjøre? Noen som har erfaringer de kan dele med oss? Ønsker få slutt på dette før det evt utvikler seg. Anonymous poster hash: c1dae...0cf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Tror nok det er alderen. Har selv en gutt på den alderen som tidvis tester ut alle ord og væremåter han har plukket opp på skolen. Føler seg ikke som et lite barn lenger men er heller ikke ungdom, en periode og overgang som er forvirrende og vanskelig. Det går nok over det også :-) Anonymous poster hash: 566b1...bac
humlemamma Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Begynnende hormoner som raser. Kan gjøre enhver person gal det, bare se på damer med pms. Sliter selv med frekk jente til tider, men nå har vi skrevet kontrakt på ukelønn hvor frekkhet gir trekk i lønna Jeg vet jeg startet helvetet mot moren min rundt tiårs-alderen. Ble ikke bedre før jeg ble 16 og flyttet ut.
Serepta Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Oh yes. Min rolige og greie 10 åring er også litt sånn. Merkes at han tester ut grensene for hvor langt han kan sTrekke strikken.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Det er nok alderen og kompiser tenker jeg. Har en 3.klassing selv som er forferdelig eplekjekk. Enda verre blir det når han spiller. Hører guttene er sånn seg imellom også. Liker det ikke, men får fortsette og si at jeg ikke liker dette. Før eller siden går det over. Eldste sønnen min var inne sånn, men de er to forskjellige unger. Anonymous poster hash: a6a06...554
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Det er nok alderen. Puberteten. Vær konsekvent på at slikt snakk ikke er greit så går det over. Husker mine slet veldig med å finne ut hva som var akseptabel snakk og humor. De må prøve og feile, men med rettledning blir det fine folk av de. Anonymous poster hash: fad14...b6c
TanteTroll Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Sånn var stesønnen min i den alderen også. Værre da enn i starten av tenåra. Leste om tweens, og det passet bra. Litt i mellom barn og ungdom, og mye som skjer i kroppen. Det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå