Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som fjerner hår i ansiktet med hårfjerningskrem? Hvilket merke bruker dere? Fjerner dere hår på haka og over leppa? Hvordan ser hårene ut når de vokser ut igjen?

Ble mange spørsmål detta.

Er så lei av å bleke den pubertale barten min og nappe hår på haka.Synes ikke blekingen fungerer så bra lenger heller.

Anonymous poster hash: 619e9...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke hårfjerningskrem i ansiktet litt skummelt? Tenk om du er allergisk? :o

Nå har jeg selv bare testet "threading" på brynene mine, men jeg vet at mange bruker det med hell på hake/overleppe:)

Kan dette være et alternativ? Dersom du bor i Oslo-området kan jeg anbefale en superflink dame :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hadde vært greit hadde det ikke vært for at da må jo hårene ha litt lengde. Og jeg får en del kviser når hårene er nappet ut. Er påpasselig med å rense og fjerne døde hudceller jevnlig. Jeg får hetta så fort de kommer så vidt over huden. Har en gjeng med kollegaer som synes det er greit å rope opp om min bart og "skjeggvekst" :(

Skrevet

Hadde vært greit hadde det ikke vært for at da må jo hårene ha litt lengde. Og jeg får en del kviser når hårene er nappet ut. Er påpasselig med å rense og fjerne døde hudceller jevnlig. Jeg får hetta så fort de kommer så vidt over huden. Har en gjeng med kollegaer som synes det er greit å rope opp om min bart og "skjeggvekst" :(

Å du milde ... stakkars deg som har så leie kolleger :( Det er jo mobbing! God klem til deg <3

Når det gjelder hårene tror jeg at jeg ville forhørt meg i en hudpleiesalong, alternativt sjekket ut laser/elektrolyse-behandling.

Skrevet

De selger noen veldig greie strips til den såklakte " barten " på HM :-) Ikke sørlig dyr heller, rundt 50lappen. Husker ikke hva merket het, men du ser bilde utenpå!

Skrevet

Kjære mammantilnurket - del gjerne på trådinfo!

Hilsen en som ikke er HI, men som også plages av hår...

Skrevet

Kjære mammantilnurket - del gjerne på trådinfo!

Hilsen en som ikke er HI, men som også plages av hår...

På "Miss Wella" på Carl Berner driver de med threading og de er kjempeflinke :) Drar faktisk fra Suburbia ens ærend for fikse øyenbrynene mine der.
Skrevet

Anbefaler og ta laser...

Anonymous poster hash: d6530...2b4
Skrevet

Anbefaler og ta laser...

Anonymous poster hash: d6530...2b4
Skrevet

Å du milde ... stakkars deg som har så leie kolleger :( Det er jo mobbing! God klem til deg <3

Når det gjelder hårene tror jeg at jeg ville forhørt meg i en hudpleiesalong, alternativt sjekket ut laser/elektrolyse-behandling.

Takk for klemmen:-)

Men er ikke sånn laser elektrolyse fryktelig dyrt? Og da må man vel først la håret gro for deretter å barbere sånn at de aller fleste hårene er i en voksefase?

Leste litt om det for mange år siden. Husker ikke alt som sto om det. Bare at jeg slo det fra meg pga pris og at det må gjøres flere ganger. Ja og selvsagt det med å la hårene gro først :-O

Hi

Skrevet

For 10år siden brukte jeg mange 1000 på laser, men det funket ikke. Mulig det er nye teknikker nå og selv om jeg er skeptisk hører jeg gjerne om andres erfaringer!

Skrevet

De selger noen veldig greie strips til den såklakte " barten " på HM :-) Ikke sørlig dyr heller, rundt 50lappen. Husker ikke hva merket het, men du ser bilde utenpå!

Er det voks? Litt skeptisk til det å dra/nappe ut hårene da jeg fort blir full av småkviser etterpå. Akkurat som om hårene ikke klarer å bryte igjennom huden før det blir betent. De vokser på en måte under huden en stund. Og når de endelig kommer fram er de lange. Hørtes ekkelt ut. Kviser som det vokser hår i :/

Skulle virkelig ønske jeg var mann når det kom til hårvekst i ansiktet.

Skrevet

Laser funke fint om du har mørke hår! Eg hadde prioritert det Om eg va deg!

Ville ha snakka me fastlegen om det. Kanskje du har rett på å få betalt behandling. Lykke til!

Anonymous poster hash: 73c17...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...