Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder sider veidde jeg 11 kilo mer enn nå. Lenge siden jeg har vært så fornøyd, blid, hatt så mye energi osv. Når jeg var tyngre var alt tungt, tiltak og var mye trøtt og sov på sofaen. Har fått et nytt liv føler jeg. Hva mener dere andre om dette? Har dere erfaringer?

Anonymous poster hash: e3535...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra for deg!

Anonymous poster hash: d4c6b...27d

Skrevet

Samme erfaring! Har gått ned 19 kg siden september da jeg fødte. Men her er det nok mest trening som har gitt meg energi :)

Skrevet

Har ikke trent på senter, men gått/jogget en god del. Kjenner det gir energi så det henger sammen med det. Har ca 5 kilo igjen å ta av. Og interessen for meg selv og klær har og økt.

HI

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg mener at du er en rar skapning, som spør hva vi mener om at du har gått ned i vekt. Og når så å si ingen gidder å svare, så fortsetter du å mase

Anonymous poster hash: 94c51...0fb

Skrevet

Rar skapning? Hadde håpt på flere meninger av folk som har gått ned.

Skrevet

Uten å ha gått ned føler jeg meg mye lettere og full av energi om jeg er påpasselig med kostholdet og holder meg i moderat aktivitet enn om jeg er sløv på dette noen dager.

Skrevet

Jeg mener at du har en måte å formulere deg på som minner mye om en bruker som har opptrådt under mange navn og bedt om undskyldning for spaning fler ganger enn man skulle tro var mulig.

Anonymous poster hash: 4d1c8...97d

Skrevet

Det er ikke meg. Ikke mening med dårlig formuleringer.

HI

Skrevet

Føler meg lettere, synd stoffskifte ødelegger litt av energien

Skrevet

Er noen år siden jeg gikk ned ca samme antall kg som du har gått ned, HI. Opplevde også at alt var lettere å gjøre, føltes som jeg fikk mer energi osv.

Nå har jeg dessverre gått opp fem kilo pga sykdom og selv om det ikke er noen krise så merker jeg det på kroppen. Når energien er lav fra før så merker jeg godt disse ekstra kiloene.

Når de bare finner ut hva som feiler meg så skal disse kiloene av igjen. Forhåpentligvis før også, for kostholdet er veldig bra.

Egentlig er det bra med en slik tråd, for den kan inspirere andre også. Ofte så klager jo folk over at de har for lite energi til å trene og gå ned i vekt - men dette er jo nettopp et eksempel på at man får energi ved å trene og gå ned overvekt :)

Anonymous poster hash: 8e143...eff
Skrevet

Har samme erfaring. Slanket meg rundt ti kg for en tid siden, plutselig var alt mye enklere, energien bedre, humøret bedre og det var mye mer gøy å pynte seg.. Desverre la jeg på meg igjen pga en depresjon.

Anonymous poster hash: e8e30...d20
Skrevet

Har gått ned 10 kilo siden februar. Spiser akkurat det jeg har lyst på, men trener 5 dager i uken.

Anonymous poster hash: fd900...08a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...