Gå til innhold

Hat

Anbefalte innlegg

Gjest beef sister
Skrevet

Jeg ligger alene på et hotellrom og vet ikke hvorfor jeg ligger her, jeg bare gjør det. Mannen min tror jeg er ute og har det morsomt, som jo planen var, de jeg skulle være med tror jeg har migreneanfall. Og så drikker jeg vin og ser tomt ut i rommet. Er egentlig bare helt tom. Jeg er ikke så sjuk som jeg høres ut, håper jeg. Men jeg vil gjerne ha en virtuell klem eller fem (selv om jeg selv har valgt å ligge her ensom og føle at verden er dum).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, hva er galt?

Mange gode klemmer til deg!❤️

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

DJ kan få både en og fem klemmer herfra :)

Er det bare dum verden eller stikker det noe dypere enn som så?

Skrevet

Nå måtte jeg logge på for å gi K L E M !

Håper solen skinner i morgen.

Skrevet

Selvfølgelig får du en klem! Og kan du teleportere deg har jeg vin og varmeovn i bakhagen hvis du vil ha selskap. Stor klem!

Skrevet

Æsj, noen dager er bare kjipe. Ingenting er morsomt og ikke noe frister. Dumt at den dagen kom akkurat når du egentlig skulle hatt det morsomt. Hvis det er en grunn til at dagen kom akkurat når det skulle vært morsomt, hvis morsomt er litt mer varig umulig, synes jeg du skal finne noen å hente ekte klemmer fra. Herfra kommer det i hvert fall noen virtuelle.

Gjest Moonstruck
Skrevet (endret)

Ok! Her kommer klem nr seks! ....Og nå ruller du deg ut av senga, hiver på deg finskoene, tar beina på nakken, finner venninnene dine og "gjør byen utrygg"! Du kommer ikke til å angre;)

Endret av Moonstruck
Skrevet

Huff noen ganger er det bare kjipt!

Sender mange klemmer og håper ting blir bedre. Snart.

Skrevet

Og en klem for den nye dagen. Håper det lysner på alle måter og at du har det bedre.

Skrevet

God morgen, håper jeg. Klem herfra også.

Gjest beef sister
Skrevet

Hjerte, hjerte, hjerte. Takk for klemmer, de er gode når jeg ikke vil ha ekte!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Dib-klem overrekkes herved!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...