Gå til innhold

hjerteklapp/ekstraslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med periodevis MYE ekstraslag på hjertet (inntil annethvert slag i flere døgn). Har vært hos hjertespesialist, som trodde jeg hadde supraventrikulær takykardi. Men han kunne ikke gi en endelig konklusjon. Tok ultralyd som viste et normalt og friskt hjerte. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å gi slipp på tanken om at det er noe galt med hjertet mitt. Noen med erfaringer som kan berolige meg litt? :P

Anonymous poster hash: 2346e...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, i dag er det skikkelig ille.. Er så uregelmessig at jeg har fått en helt ny hjerterytme.. I tillegg kvalm og svimmel, men har ikke sovet mer enn et par timer til sammen i natt, så er vel sikkert pga det..

Skrevet

Har du gått med 24 - timers EKG? Hvis ikke synes jeg du skal be om en Holterregistrering. Da måles hjerterytmen i 24 timer.

Anonymous poster hash: d4593...c2e

Skrevet

Drikker du brus? Kaffe? Te?

Kutt det ut. Kutt ned på sukker om du inntar det og. Dersom de ikke fant noe feil med hjertet ditt, er det ikke noe feil eller farlig med hjertet ditt, men dersom du synes det er svært plagsomt finnes det inngrep der de brenner av nerver (?) i hjertet, og da skal ekstraslagene forsvinne.

Anonymous poster hash: 04ef0...c0d

Skrevet

Har hatt 24-timers ekg, som registrerte mange, men ufarlige ekstraslag. Drikker ikke kaffe, te eller brus. Spiser litt sukker, men spiste mye mer før, og da hadde jeg ikke disse rytmeforstyrrelsene.:P

HI

Skrevet

Har hatt 24-timers ekg, som registrerte mange, men ufarlige ekstraslag. Drikker ikke kaffe, te eller brus. Spiser litt sukker, men spiste mye mer før, og da hadde jeg ikke disse rytmeforstyrrelsene.:P

HI

Da får du bare leve med det. Det må jeg!

Anonymous poster hash: 04ef0...c0d

Skrevet

Jeg har også en hjerterytmeforstyrrelse som er ufarlig. Det er ikke noe å gjøre med det. Om alt er sjekket så er det ikke så mye legene kan gjøre.

Anonymous poster hash: aadc2...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...