Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Har begynt å få rier. Vært på kontroll. De er ikke sterke nok ennå. Så ble sendt hjem. De vil ikke stoppe fødsel om jeg føder nå. Noen som har ærfaringer? Har alt gått bra? Han er estimert til 2540. Er bekymret. Men de mente det kunne gi seg av seg selv. Så nå ligger jeg i sengen med netflixog en uber spent mann.. Han hopper i senga for den minste ting. NNoen som har vært litt for tidlig ute? Anonymous poster hash: 529d5...0bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Beklager skriveleifer og dobble ord. Jeg trenger ikke bli retta på. Så det var litt hultert skrevet. Litt overspent kan man si! Anonymous poster hash: 529d5...0bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har født i uke 35, og da gikk alt fint. Han måtte ha litt ekstra oksygen, så han måtte overføres til nyfødt de to første døgnene. Han fikk også litt gulsott og måtte lysbehandles. Selv om vi ikke fikk være sammen hele tiden helt i starten dro vi sammen hjem etter noendager :-) Masse lykke til :-) Anonymous poster hash: 924b2...eb3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Ble selv født i uke 35. 2350gr. Gikk helt fint, bare en bitte liten anelse gulsot. Anonymous poster hash: 2c945...8e9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Litt ekstra arbeid i starten mht mating, men ellers helt greit! Anonymous poster hash: ae4df...3d3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Å takk ! kjekt å høre ! Anonymous poster hash: 529d5...0bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har født i uke 35, og da gikk alt fint. Han måtte ha litt ekstra oksygen, så han måtte overføres til nyfødt de to første døgnene. Han fikk også litt gulsott og måtte lysbehandles. Selv om vi ikke fikk være sammen hele tiden helt i starten dro vi sammen hjem etter noendager :-) Masse lykke til :-) hvor stor var han? Anonymous poster hash: 924b2...eb3 Anonymous poster hash: 529d5...0bf
Lille krøll Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Fødte 35+0. Ingen problemer. Lungene ok og ingen gulsot. Gikk opp i helt veldig sakte så vi var på sykehuset i 6 dager. Måtte amme og veie at hun spiste nok i de dagene ellers bare fint. Hun lå og sov på brystet mitt, vekket for å spise og så gikk nå dagene. Ikke bekymre deg, alt kommer gå fint 😃 Btw: 2340 g. Endret 3. mai 2014 av Lille krøll
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har født i uke 35, og da gikk alt fint. Han måtte ha litt ekstra oksygen, så han måtte overføres til nyfødt de to første døgnene. Han fikk også litt gulsott og måtte lysbehandles. Selv om vi ikke fikk være sammen hele tiden helt i starten dro vi sammen hjem etter noendager :-) Masse lykke til :-) hvor stor var han?Anonymous poster hash: 924b2...eb3 Anonymous poster hash: 529d5...0bf Han var rundt 2500 gram og 45 cm :-) Husker jeg lå på rom med ei som hadde fått en baby på nesten 5 kg - og at jeg synes den store babyen så alt for stor ut :-) Han hadde ingen problemer i etterkant og var den tidligste av mine i utvikling. Gikk da han var bare 10 mnd :-) Anonymous poster hash: 924b2...eb3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Fødte ei jente i uke 35. 2 kg. Måtte ligge på nyfødtposten i 16 dager. Hun var så liten at hun klarte ikke ta pupp. Fikk krangla meg til(ja jeg krangla med de) at hun fikk flaske den 14 dagen. Først da klarte hun å spise nok selv. Ellers ingen komplikasjoner. Trengte ikke kuvøse, ikke ligge i lys eller oksygen. Anonymous poster hash: c0ed4...c90
Mother Gothel Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Har begynt å få rier. Vært på kontroll. De er ikke sterke nok ennå. Så ble sendt hjem. De vil ikke stoppe fødsel om jeg føder nå. Noen som har ærfaringer? Har alt gått bra? Han er estimert til 2540. Er bekymret. Men de mente det kunne gi seg av seg selv. Så nå ligger jeg i sengen med netflixog en uber spent mann.. Han hopper i senga for den minste ting. NNoen som har vært litt for tidlig ute? Anonymous poster hash: 529d5...0bf Fikk ei jente med hastekeisersnitt i uke 35. Hun var 2990 gram og 48 cm. Ikke noen som helst problemer
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Min første ble født i uke 35 etter vannavgang og påfølgende igangsettelse. 2430gram, frisk og fin. Behøvde ikke noe pustehjelp eller noe, men hun strevde med å suge, så hun gikk endel ned i vekt og måtte få utpumpet melk på flaske og kopp før hun økte i vekt. Fikk også sterk gulsott, men det gikk over etter 2 dager i lys. Lå på barsel i 8 dager pga amme/dieproblemene og gulsotten, men ellers var det jo ikke noe ekstra. Hun er nå en normal og fin femåring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå