Gjest meg&mini Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Finner ikke noe inne på profilsiden min.. Endret 3. mai 2014 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Ris og ros. Det tror jeg du vet, men lite oppmerksomhet i det. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Beklager, ser svaret mitt ble litt krassere enn jeg ville. Bare merkelig når folk hisser seg opp og sletter seg pga bagateller. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb
Gjest meg&mini Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Ris og ros. Det tror jeg du vet, men lite oppmerksomhet i det. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb Faktisk ikke! Takk for svar:)
Gjest meg&mini Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Beklager, ser svaret mitt ble litt krassere enn jeg ville. Bare merkelig når folk hisser seg opp og sletter seg pga bagateller. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb Jeg har flere grunner til å slette meg herfra:) Ingenting å beklage forresten!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Beklager, ser svaret mitt ble litt krassere enn jeg ville. Bare merkelig når folk hisser seg opp og sletter seg pga bagateller. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb Jeg har flere grunner til å slette meg herfra:) Ingenting å beklage forresten! Jo, det var et ufint svar. Beklager. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor slette seg? Det er vel bare å lavære å klikke seg innpå?! Anonymous poster hash: 991f9...53c
Gjest meg&mini Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Beklager, ser svaret mitt ble litt krassere enn jeg ville. Bare merkelig når folk hisser seg opp og sletter seg pga bagateller. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb Jeg har flere grunner til å slette meg herfra:)Ingenting å beklage forresten! Jo, det var et ufint svar. Beklager. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb Hehe, du er tilgitt;)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Beklager, ser svaret mitt ble litt krassere enn jeg ville. Bare merkelig når folk hisser seg opp og sletter seg pga bagateller. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb Jeg har flere grunner til å slette meg herfra:)Ingenting å beklage forresten! Jo, det var et ufint svar. Beklager. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb Hehe, du er tilgitt;) Hurra Får håpe du kommer tilbake til oss igjen en gang i fremtiden da. Anonymous poster hash: 3ecb3...7eb
Gjest meg&mini Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Hvorfor slette seg? Det er vel bare å lavære å klikke seg innpå?! Anonymous poster hash: 991f9...53c Som sagt så er det flere grunner til det. Har fått nok blant annet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå