Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg kommer ut fra DVD butikken med fem nye barnefilmer og jeg har barnefri i kveld med mannen ;p Liten gutt som blir blid imorgen, men mannen sitt oppgitte tryne og det tunge sukket gjorde sitt Anonymous poster hash: 5f62e...f65
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Når du reiser til Sentrum for å finne noe fint til deg selv. Men isteden kjøper kjoler og sommerklær til din datter. * siden det var på tilbud!* Ingen klær på meg Anonymous poster hash: 42afb...b0e
MammantilNurket Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din
skinnfilla Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Jeg tok meg selv i å hysje på pizzaovnen på jobb, da den begynte å pipe... Lei av lyder .no ;/
Kokken 81 Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg tok meg selv i å hysje på pizzaovnen på jobb, da den begynte å pipe... Lei av lyder .no ;/ Hehe ) Ler
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b
Masekråka! Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Når du endelig forstår hva forelskelse EGENTLIG er <3
MammantilNurket Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b Der har du meg: ung og uansvarlig. Jeg vurderer faktisk å melde meg på neste sesong av "Unge Mødre" Grusom er jeg, faktisk! Endret 3. mai 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Når en dame i klesbutikken spør om du kan la vær å vugge på klesstativet som om det var en barnevogn... Anonymous poster hash: f654e...dca
skinnfilla Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b Der har du meg: ung og uansvarlig. Jeg vurderer faktisk å melde meg på neste sesong av "Unge Mødre" Grusom er jeg, faktisk! Syns jeg du skal! Makan, tenke seg til å ta en tur ut da!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Når du har kjennskap til hvordan ditt primalbrøl høres ut... Anonymous poster hash: 588e6...ab2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b Der har du meg: ung og uansvarlig. Jeg vurderer faktisk å melde meg på neste sesong av "Unge Mødre" Grusom er jeg, faktisk! Nja, litt veiledning i hvordan være en god mor hadde nok vært bedre. Muligens fra barnevernet. Anonymous poster hash: a39ab...93b
MammantilNurket Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b Der har du meg: ung og uansvarlig. Jeg vurderer faktisk å melde meg på neste sesong av "Unge Mødre" Grusom er jeg, faktisk! Nja, litt veiledning i hvordan være en god mor hadde nok vært bedre. Muligens fra barnevernet. Anonymous poster hash: a39ab...93b Så absolutt. Det hele er i grunnen ganske skandaløst. Ille dumt at gapestokken er avskaffet
Reddiken Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Når du du skal ha igjen skuffa på kjøkkenet, og roper til katta som står intetanende ved siden av: pass fingran din!!!!
MammantilNurket Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b Der har du meg: ung og uansvarlig. Jeg vurderer faktisk å melde meg på neste sesong av "Unge Mødre" Grusom er jeg, faktisk! Syns jeg du skal! Makan, tenke seg til å ta en tur ut da! Jeg er i alle fall ung til sinns
*Miss Marple* Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b Der har du meg: ung og uansvarlig. Jeg vurderer faktisk å melde meg på neste sesong av "Unge Mødre" Grusom er jeg, faktisk! Nja, litt veiledning i hvordan være en god mor hadde nok vært bedre. Muligens fra barnevernet. Anonymous poster hash: a39ab...93b Gidameg, en mor som ikke er limt fast til barnet sitt Om de skulle veilede alle som tok seg en bytur eller ti før barnet var ett år hadde de nok trengt enda flere ressurser Det høres nesten ut som du hadde trengt deg en luftetur selv? Utrolig hva litt sosial omgang gjør med humøret.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b ...og der kom det drittslenging allerede? Hva er det med folk og blande seg oppi andres liv?? Kan vel gå på byen selv om ikke ungen har blitt ett år vel?! Jeg er på byen kanskje 2 ganger i løpet av året, ikke ei som sees der ofte for å si det sånn, men man er da fortsett et menneske med andre behov enn å bare være mamma! Regner med at ho hadde noen som passet ungen, så hva er problemet?? Jeeez... Så, tegn på at en er blitt mamma? Når man kjører en halvtime i bil før en oppdager at man hører på barnemusikk på spilleren ... Anonymous poster hash: 5d371...b67
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Når du skal på byen og finner en smokk, 1 brukt (æsj!) cleenex og korken til en Ella's Kitchen-pose i kåpelommen din Ungen er ikke 1 år engang og du har vært på byen? Jaja, ung, uansvarlig og egoistisk mor! Anonymous poster hash: a39ab...93b Der har du meg: ung og uansvarlig. Jeg vurderer faktisk å melde meg på neste sesong av "Unge Mødre" Grusom er jeg, faktisk! Nja, litt veiledning i hvordan være en god mor hadde nok vært bedre. Muligens fra barnevernet. Anonymous poster hash: a39ab...93b YES!! Intriger!!! Om småpiss!!! Lørdagen min er reddet!!! Anonymous poster hash: f654e...dca
Vicky Pollard Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Når du våkner en søndagsmorgen og tenker: Før i tiden hadde jeg ikke en gang lagt meg ennå....
Vicky Pollard Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Når du våkner en søndagsmorgen og tenker: Før i tiden hadde jeg ikke en gang lagt meg ennå.... ... Og priser deg sjeleglad for at du har en 15 år gammel sofa. Når man har vasker huset en sen kveld og det ser like jævlig ut kl 10 dagen etter...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #21 Skrevet 3. mai 2014 Når du og mannen endelig skal på hotell , ut og spise og drikke litt vin og ender opp med take away fra kiosken og snorklet klokken 23. Anonymous poster hash: 30109...d0a
*Miss Marple* Skrevet 3. mai 2014 #22 Skrevet 3. mai 2014 Når man sier til den 20 årige slampen som skal ta dagens middag ut av stekeovnen "pass på så du ikke brenner deg! Formen er kjempevarm!"
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 3. mai 2014 #23 Skrevet 3. mai 2014 Når du konstant må be din sønn slutte å plukke seg i nesa/rumpa og ikke tørke det på deg... Du finner en makaroni i håret 4 timer etter middagen.. Badegulvet har plutselig fått ny farge etter at småen har tømt shampoen sin utover alt.. Når stuevinduet plutselig har fått en kledelig pynt laget av skinkeost... Når du finner bilen din full i masse tegninger og poden står stolt ved siden av og forteller hvor flink han har vært... Men det beste av alt ved å være mamma er når du forstår hvor inderlig og høyt du virkelig elsker barnet ditt Og uansett hva faenskap han/hun måtte finne på, så er det tilgitt etter en våt suss og god klem.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 3. mai 2014 #24 Skrevet 3. mai 2014 Når man sier til den 20 årige slampen som skal ta dagens middag ut av stekeovnen "pass på så du ikke brenner deg! Formen er kjempevarm!" Tihi, du det sier mamma til meg enda, og jeg er snart 30 Og så går hun rundt og kysser på meg når vi er på besøk..
mamman til to gutter Skrevet 3. mai 2014 #25 Skrevet 3. mai 2014 Når man sier til den 20 årige slampen som skal ta dagens middag ut av stekeovnen "pass på så du ikke brenner deg! Formen er kjempevarm!" Tihi, du det sier mamma til meg enda, og jeg er snart 30 Og så går hun rundt og kysser på meg når vi er på besøk.. Jeg ble faktisk litt overrasket over at han får lov til å ta ut noe av ovnen. Tror aldri jeg blir klar for at mine skal gjøre det. Nå er eldste 6 år, så det er uansett litt tidlig, men de må stort sett stå i motsatt ende av kjøkkenet hver gang jeg skal åpne opp døra til ovnen, for det kan jo hende de plutselig tar på den varme døra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå