Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Fikk servert følgende historie av ex'en: Han hadde kommet inn i en butikk hvor det var kølappsystem. Han trakk sin lapp og ventet på tur mens han observerte de som var i butikken. En av de ansatte tok hans fulle oppmerksomhet da det var en godt voksen dame, som han beskrev som "altfor sminket, med stort hår, store lepper osv, osv." Jeg så godt for meg typen dame men ville vel ikke tenkt noe mer over det, annet enn at jeg også forsåvidt synes noen damer etter en viss alder gjør litt for mye ut av det. Uansett. Da det ble hans tur var det selvfølgelig med denne damen som tok han i mot med å si "Hei, velkommen til "navnet på butikken", hva kan jeg hjelpe deg med". I samme øyeblikk ser min ex etter en søppelkasse han kan kaste kølappen i, hvorpå damen sier at den skal til meg, strekker fram en hånd for å ta i mot. Min eks sier dermed "ja, det er godt du har en tittel da" - underforstått med at hun liksom hadde innrømmet at hun fungerte som søppelkasse i butikken. Smilet til damen forsvant, hun ble nok litt forfjamset og stum. Jeg ble mest flau. At det virkelig går an å si noe sånt. Og i tillegg fortelle historien videre, mens han humrer og ler og syntes det var en bra plassert kommentar. Anonymous poster hash: c45d3...41b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Greit han er en eks, da Han virker jo bare ganske kort... i hvert fall med mindre sosial intelligens og empati. Anonymous poster hash: 9f7f1...a28
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Greit han er en eks, da Han virker jo bare ganske kort... i hvert fall med mindre sosial intelligens og empati. Anonymous poster hash: 9f7f1...a28 Priser meg lykkelig hver gang noe sånt skjer. HI Anonymous poster hash: c45d3...41b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Alt folk synes er morsomt. Godt han er en eks ja. Anonymous poster hash: 5dd08...f50
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Jeg jobber i butikk, og er sikkert kjempedum, for om en kunde hadde sagt til meg at det var godt jeg hadde en tittel fordi jeg ville ha kølappen hadde jeg overhodet ikke skjønt at han så på meg som en søppeldunk..... Anonymous poster hash: 05a10...db1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Jeg jobber i butikk, og er sikkert kjempedum, for om en kunde hadde sagt til meg at det var godt jeg hadde en tittel fordi jeg ville ha kølappen hadde jeg overhodet ikke skjønt at han så på meg som en søppeldunk..... Anonymous poster hash: 05a10...db1 HI Mulig at hun ikke skjønte det. Ble det ikke utvekslet ord om at han lette etter søppelkasse så er jo det forståelig. Men da han forklarte det til meg, la han vekt på at hun hadde skjønt det. Det var det han syntes var gøy i bunn og grunn. Ikke før jeg sa til han hvor frekt det var å si noe sånt at han snudde litt på flisa og lo litt mindre. Han er en oppegående mann med en bra intelligens. Men mangler sosial intellekt og som nevnt her, har lite empati. Derfor skjønner han det ikke før noen sier fra til han at han gikk over streken. For meg så er dette en "spøk" som en umoden 16-åring kunne ha funnet på å le av med kompisene sine. Plager meg å innse at han kanskje aldri har kommet lenger enn det stadiet - sånn humormessig og hva sosiale antenner angår Anonymous poster hash: c45d3...41b
Von Hertelhofen Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Jeg jobber i butikk, og er sikkert kjempedum, for om en kunde hadde sagt til meg at det var godt jeg hadde en tittel fordi jeg ville ha kølappen hadde jeg overhodet ikke skjønt at han så på meg som en søppeldunk..... Anonymous poster hash: 05a10...db1 Det hadde ikke jeg kobla heller.. *dumsometbrød*
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Skjønner ikke helt hvorfor DU blir flau... Anonymous poster hash: d15df...13a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Skjønner ikke helt hvorfor DU blir flau... Anonymous poster hash: d15df...13a HI Det er mine fars barn det er snakk om. Han påvirker jo mine barn med slik oppførsel og de tror kanskje det er greit å være sånn med andre. Ble flau på han sine vegne - samt for min egen del som har delt en stor del av livet mitt med han. Vet jo at det ikke har noe med meg å gjøre...men likevel så føler jeg det flaut. Anonymous poster hash: c45d3...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå