Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Hvordan gjør dere det? Her bytter vi på å vaske tøy men han legger bort sitt eget tøy (slenger det inn i skaået bare). Nå er jeg usikker på om jeg skal la det være eller om jeg skal rydde det igjen. Synes egentlig han skal klare å holde styr på sitt eget skap. Anonymous poster hash: 091ea...b79
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Sånn er min å... I mitt hode finnes ikke skapet hans. Overser det, men en gang i måneden må jeg se inn i det og klage høylytt Anonymous poster hash: ac5b3...af6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Å herregud! Du rydder såkalt klesskapet hans. Også vasker du klær hver gang, og legger bort klærne for han. Du er kvinnen, dette er din jobb for pokker! Anonymous poster hash: 99ebd...d01
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Jeg vasker ikke klær her i huset, jeg bare legger på plass mine egne. De ender som regel opp i en haug, mens mannen bretter sine med tellekant osv. Det gidder ikke jeg Anonymous poster hash: 78510...c96
minion Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Å herregud! Du rydder såkalt klesskapet hans. Også vasker du klær hver gang, og legger bort klærne for han. Du er kvinnen, dette er din jobb for pokker! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Man rydder i skapet til mannen om man vil, ikke fordi man er kvinnen i huset! Teit innlegg
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Å herregud! Du rydder såkalt klesskapet hans. Også vasker du klær hver gang, og legger bort klærne for han. Du er kvinnen, dette er din jobb for pokker! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Man rydder i skapet til mannen om man vil, ikke fordi man er kvinnen i huset! Teit innlegg Ehh jo! Det er kvinnen sin jobb alt som har med husarbeid og gjøre. Kvinner i dag er så forbanna late at det er helt håpløst. Bortskjemte drittunger som ikke klarer det som er jobben hennes en gang! Anonymous poster hash: 99ebd...d01
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Å herregud! Du rydder såkalt klesskapet hans. Også vasker du klær hver gang, og legger bort klærne for han. Du er kvinnen, dette er din jobb for pokker! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Man rydder i skapet til mannen om man vil, ikke fordi man er kvinnen i huset! Teit innleggEhh jo! Det er kvinnen sin jobb alt som har med husarbeid og gjøre. Kvinner i dag er så forbanna late at det er helt håpløst. Bortskjemte drittunger som ikke klarer det som er jobben hennes en gang! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Til og med farmora mi på 95 år er ikke enig. Ofte hun får min far til å stå skolerett samme med svigersønnene når det kommer til husarbeid Anonymous poster hash: ac5b3...af6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Nå jobber jeg trossalt like mye som mannen gjør pluss at jeg har en unge selv å ett tantebarn som ofte er hos oss... Så at huset er bare mitt ansvar stemmer ikke... Anonymous poster hash: 091ea...b79
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Jeg klarer ikke å la være... Rydder klesskapet til mannen. Men bare ca.2-3 ganger i året. Når jeg byttet mellom vinter/sommer-garderobe! Ellers før vi reiser på en skikkelg shopperunde! Deilig å komme hjem og legge nye klær i et ryddig klesskap! Hehe;) Jeg gjør det fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg er kvinne! Han gjør mye annet i huset, men han hater å brette klær, og jeg elsker å styre med mann og barn sine klær! Er litt rar! (den var til hun som henger fast på 1950-tallet!) Anonymous poster hash: cf94a...8cb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Nå jobber jeg trossalt like mye som mannen gjør pluss at jeg har en unge selv å ett tantebarn som ofte er hos oss... Så at huset er bare mitt ansvar stemmer ikke... Anonymous poster hash: 091ea...b79 At du har en annen jobb ved siden av det som er din jobb som kone og mor er jo ditt eget ansvar. Jo huset er ditt ansvar! Anonymous poster hash: 99ebd...d01
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Nå jobber jeg trossalt like mye som mannen gjør pluss at jeg har en unge selv å ett tantebarn som ofte er hos oss... Så at huset er bare mitt ansvar stemmer ikke... Anonymous poster hash: 091ea...b79 At du har en annen jobb ved siden av det som er din jobb som kone og mor er jo ditt eget ansvar. Jo huset er ditt ansvar! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Så om kvinnen i huset er den som jobber 110% og forsørger familien mens mannen jobber 50% og er mye hjemme, er det fortsatt kvinnen som skal ta alt arbeid med barn og hus? Anonymous poster hash: ef228...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Og til svar på spm. Nei. Jeg rydder ikke. Jeg åpner ikke skapdøren. Så får han styre med sitt eget skap. Anonymous poster hash: ef228...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Nå jobber jeg trossalt like mye som mannen gjør pluss at jeg har en unge selv å ett tantebarn som ofte er hos oss... Så at huset er bare mitt ansvar stemmer ikke... Anonymous poster hash: 091ea...b79 At du har en annen jobb ved siden av det som er din jobb som kone og mor er jo ditt eget ansvar. Jo huset er ditt ansvar! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Så om kvinnen i huset er den som jobber 110% og forsørger familien mens mannen jobber 50% og er mye hjemme, er det fortsatt kvinnen som skal ta alt arbeid med barn og hus? Anonymous poster hash: ef228...7f7 JA!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 99ebd...d01
Blåfrua Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Å herregud! Du rydder såkalt klesskapet hans. Også vasker du klær hver gang, og legger bort klærne for han. Du er kvinnen, dette er din jobb for pokker! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 😅
Von Hertelhofen Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Å herregud! Du rydder såkalt klesskapet hans. Også vasker du klær hver gang, og legger bort klærne for han. Du er kvinnen, dette er din jobb for pokker! Anonymous poster hash: 99ebd...d01
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Mitt ser også helt rævva ut, men jeg har kontroll på hvor jeg finner ting og da er det helt greit for meg. Min mann klager på at klesskapet mitt er rotete, da får han klar beskjed om at det ikke er hans buisness. Jeg vasker, henger opp og bretter sammen klær, hvordan det ser ut i skapene våre er vi alene om å holde styr på.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Det er et skap. Det har en dør. Lukk den igjen og slutt å tenk på det. Så lenge det fungerer for ham er det da ikke et problem. Hvis man ikke tåler at det er rotete inne i noen annen sitt skap har man støv på hjernen og trenger å slappe av. Anonymous poster hash: 1765f...2f3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Haha tydelig at det ikke fungerer lengre for han heller :-P Nå må jeg brette klær å rydde for det ligger strødd på gang gulvet. Han gjorde ett tappert forsøk på å finne seg en tshorte :-P Anonymous poster hash: 091ea...b79
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Jeg bretter og legger i mannens klesskap. Hos oss er det derimot jeg som roter. Finner aldri frem Så hans side er helt perfekt, og mitt er et rot uten like. Anonymous poster hash: b81ae...f28
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Her i huset er det jeg som er synderen.. I min manns skap ligger alt pent og pyntelig, mens mitt skap er en katastrofe. Mannen min tar ikke mine klær, det er mitt rot. Har ber meg rydde da og da gjør jeg det, men jeg klarer rett og slett ikke å holde det ryddig! Anonymous poster hash: 73f68...764
catchbaby Skrevet 3. mai 2014 #21 Skrevet 3. mai 2014 Nå jobber jeg trossalt like mye som mannen gjør pluss at jeg har en unge selv å ett tantebarn som ofte er hos oss... Så at huset er bare mitt ansvar stemmer ikke... Anonymous poster hash: 091ea...b79 At du har en annen jobb ved siden av det som er din jobb som kone og mor er jo ditt eget ansvar. Jo huset er ditt ansvar! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Å hei! Velkommen fra 19pilogbue! Hold deg fast, men idag besøkte jeg besteforeldrene mine og da forteller bestemor meg at fra og med neste uke skal de begynne med noe nytt noe, bestefar skal lage middag EN dag i uka. Jeg holdt på å le meg ihjel, men er jammen i meg glad bestemor veit å sette ned foten. Alvorlig talt, jeg går utifra at du er en tøysekopp
soleia Skrevet 3. mai 2014 #22 Skrevet 3. mai 2014 Vi har kvart vårt skap, og han har ansvar for å legge kleda sine på plass sjølv. Så det plagar ikkje meg korleis det ser ut i skapet hans
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #23 Skrevet 3. mai 2014 Nå jobber jeg trossalt like mye som mannen gjør pluss at jeg har en unge selv å ett tantebarn som ofte er hos oss... Så at huset er bare mitt ansvar stemmer ikke... Anonymous poster hash: 091ea...b79 At du har en annen jobb ved siden av det som er din jobb som kone og mor er jo ditt eget ansvar. Jo huset er ditt ansvar! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Å hei! Velkommen fra 19pilogbue! Hold deg fast, men idag besøkte jeg besteforeldrene mine og da forteller bestemor meg at fra og med neste uke skal de begynne med noe nytt noe, bestefar skal lage middag EN dag i uka. Jeg holdt på å le meg ihjel, men er jammen i meg glad bestemor veit å sette ned foten. Alvorlig talt, jeg går utifra at du er en tøysekopp Nei jeg er nok langt i fra en tøysekopp. Jeg blir rett og slett sjokkert over at det finnes så mange lat, selvsentrerte og egoistiske mødre der ute! Blir også trist av å tenke på at mange barn i dag vokser opp og ikke lærer seg de riktige verdiene. Anonymous poster hash: 99ebd...d01
catchbaby Skrevet 3. mai 2014 #24 Skrevet 3. mai 2014 Nå jobber jeg trossalt like mye som mannen gjør pluss at jeg har en unge selv å ett tantebarn som ofte er hos oss... Så at huset er bare mitt ansvar stemmer ikke... Anonymous poster hash: 091ea...b79 At du har en annen jobb ved siden av det som er din jobb som kone og mor er jo ditt eget ansvar. Jo huset er ditt ansvar! Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Å hei! Velkommen fra 19pilogbue! Hold deg fast, men idag besøkte jeg besteforeldrene mine og da forteller bestemor meg at fra og med neste uke skal de begynne med noe nytt noe, bestefar skal lage middag EN dag i uka. Jeg holdt på å le meg ihjel, men er jammen i meg glad bestemor veit å sette ned foten. Alvorlig talt, jeg går utifra at du er en tøysekopp Nei jeg er nok langt i fra en tøysekopp. Jeg blir rett og slett sjokkert over at det finnes så mange lat, selvsentrerte og egoistiske mødre der ute! Blir også trist av å tenke på at mange barn i dag vokser opp og ikke lærer seg de riktige verdiene. Anonymous poster hash: 99ebd...d01 Hvilke verdier da? At mann og dame er likeverdige og begge kan bidra med husarbeid mener i hvert fall jeg er en temmelig god verdi.
Brennheite Badeand Skrevet 3. mai 2014 #25 Skrevet 3. mai 2014 Ehh...? Og problemet er? Har skapet en dør, så lukker du den og priser deg lykkelig over at han ikke slenger klærne sine på utsiden. Min mann slenger fra seg der det måtte passe ham, og da har jeg en kiste hvor jeg, hvis jeg får ånden over meg, hiver all dritten hans oppi der og lukker igjen. Savner han noe så vet han det er der. Hvordan det ser ut inni hans skuffer og skap kunne ikke brydd meg mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå