Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Hvordan fikk dere til å gi "slipp" på det? Barndomshuset mitt går til dukken om noen uker, og jeg er på gråten.. klarer ikke å gi slipp... Anonymous poster hash: 76dfe...f2d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Er det du som eier det? Hvis ett hus går på tvangssalg er det jo pga de som bor der ikke har klart eller prioritert å betale over lang lang tid. Og da har de/du jo sikkert fått flere advarsler og sjanser til å betale. Og har de/du hørt om betalingsplan og hjelp til å sette opp budsjett? Solgt alt de/du ikke trenger? Anonymous poster hash: c6390...436
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Jeg gikk på ungdomsskolen da huset vi bodde i ble tvangssolgt, men har vokst opp med foreldre med dårlig økonomisk styring så når jeg var blitt såpass stor var det vel ikke så stort sjokk det heller. Føltes ikke verre enn at strømmen ble skrudd av, biler solgt, at vi ikke hadde penger til middag, at jeg måtte dra til kusinen min og lete i hennes skap for å se om jeg fant noe å ha på meg på juleballet osv osv osv. Kjipt at vi måtte flytte inn i en bitteliten leilighet hvor det knapt var plass til sengene på rommet jeg måtte dele med min søster, men jeg ble ihvertfall tidlig i stand til å ta vare på meg selv. Var stort sett hos venner og tjente mine egne penger på å være barnevakt, lufte hunder osv. Huset er bare en ting, det er ikke viktig i det hele tatt. Er man i en situasjon hvor huset faktisk blir tvangssolgt er det andre ting det er viktig å få kontroll på altså. Anonymous poster hash: ddc9f...b9c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Jeg eier det ikke. Er mine foreldre. Og ja, de har fått advarsler. Av personlige grunner som sykdom hos ene har det ikke gått an. Andre foreldren satt seg på bakbena ved skilsmisse og har forhindret den andre i å få regninger og påminnelser, vært en stor krangel, og det har bare rullet på. Lang historie. Jeg vet selv at det er andre ting enn huset som en må ta kontroll på, men dette er en komplisert sak. Advokat og politi er inne, og eneste muligheten er vel at det går slik. Men vondt for en annen som vil bo der, la barna vokse opp i mitt barndomshjem.. Klarer som sagt ikke å gi slipp. Anonymous poster hash: 76dfe...f2d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 kan du kjøpe det? Anonymous poster hash: 0c360...555
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Har vært i kontakt med banken, men det lar seg ikke gjøre... Anonymous poster hash: 76dfe...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå