("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har bestilt et cruise som har utreise fra fort Lauderdale Florida, men jeg lurer på om noen vet hvor langt det er fra flyplassen til havna? Må nesten vite dette pga bestillingen av flybilletter og tidsbruk.. Vurderer et par overnattinger på land også så om noen har tips så si ifra
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Det er 3 timer kjøring fra Orlando til Fort Lauderdal. Så jeg hadde tatt to overnattinger i USA før avgang. En overnatting i Orlando for å shoppe nye klær på de to outlettene. Og en overnatting i tilfelle forsinkelser på veien. Anonymous poster hash: fcb35...71d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Om du reiser til Fort Lauderdale så tar det vel 10-15 min å kjøre. Og cruise arrangøren har som regel transport. Ved overnatting i nærheten anbefaler jeg Hyatt House, Hyatt Place eller Homewood Suiter. Anonymous poster hash: 20709...553
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2014 TUUUsen takk Vi flyr til fort Lauderdale f.ø. Er det virkelig ikke lengre fra cruisehavna til flyplassen? Det gjør jo ting mye enklere
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Er ganske nært, ja. Men ta høyde for trafikk. Iallfall ikke timevis i bil:) Kjenner jeg ble litt misunnelig! God tur😊 Anonymous poster hash: 20709...553
♥Coxinelle♥ Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Da vi var der i fjor var jeg veldig glad for at vi hadde lagt opp til tre dager på land før cruiset. Flyet ble forsinket ett døgn fra Frankfurt og det er greit å ikke "sløse" bort jetlag-dagene på båten. Veldig kjekt på cruise!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Her fikk du noen misvisende svar. Du kan bokstavelig talt se cruiseskipet fra flyplassen i Fort Lauderdale og kjøring er maks 5 min. Dette vet jeg da jeg senest var der for to dager siden (og har vært der maaaaange ganger før). Hvis dere skal ta noen overnattinger på land først, så finn noe på stranda. Området rundt flyplassen/havna er ikke noe koselig. Anonymous poster hash: e2cbd...4d2
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2014 Her fikk du noen misvisende svar. Du kan bokstavelig talt se cruiseskipet fra flyplassen i Fort Lauderdale og kjøring er maks 5 min. Dette vet jeg da jeg senest var der for to dager siden (og har vært der maaaaange ganger før). Hvis dere skal ta noen overnattinger på land først, så finn noe på stranda. Området rundt flyplassen/havna er ikke noe koselig. Anonymous poster hash: e2cbd...4d2 Takk skal du ha Har du noen tips til overnatting nært stranda? Har aldri vært der før, så tar gjerne imot tips til ting å gjøre
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Reiste ut i fra F.L tidligere i år, men vi fløy til Miami. Kjørte forbi flyplassen i F.L, den ligger så og si rett ved havnen, ca 5-10 min med bil, men vær obs på trafikken! Anbefaler dere noen dager på land før dere mønstrer ombord, litt pga jetlaget, men mest for å ikke ta sjansen med forsinkelser ifm flyturen! Vi var først noen dager i Miami, dro ned til key west, og så noen dager i F.L før vi mønstret ombord! Ville heller bodd lengre i Miami enn F.L, kjedelig der i forhold, men nå blir jo det litt omvendt for dere siden dere flyr til F.L! Miami ligger ca 45 min med bil fra F.L (når det ikke er trafikk), anbefaler dere absolutt en tur der hvis dere skal ha noen dager ekstra :-) Anonymous poster hash: 32642...13a
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #10 Skrevet 4. mai 2014 Her fikk du noen misvisende svar. Du kan bokstavelig talt se cruiseskipet fra flyplassen i Fort Lauderdale og kjøring er maks 5 min. Dette vet jeg da jeg senest var der for to dager siden (og har vært der maaaaange ganger før). Hvis dere skal ta noen overnattinger på land først, så finn noe på stranda. Området rundt flyplassen/havna er ikke noe koselig. Anonymous poster hash: e2cbd...4d2 Takk skal du ha Har du noen tips til overnatting nært stranda? Har aldri vært der før, så tar gjerne imot tips til ting å gjøre Bor her så bor jo aldri på hotell, men enig med hun over her at Miami er mer spennende enn Ft. Lauderdale. Finn et fint hotell i nærheten av stranda på Miami Beach feks. Der kan man gå til alt og dere slipper å leie bil. Dere kan ta taxi til og fra flyplassen - ca $70 kanskje en vei? Ta med cash, ikke alle taxier som tar kort og de som gjør det er mye mer glad for cash. Ellers er det fint på stranda i Ft. Lauderdale også, men blir mere bare bad og sol. Hvis dere er der så anbefaler jeg å leie bil så har dere litt mer frihet. Ellers er det mye bra shopping rundt omkring. Jeg liker Aventura Mall og alle mine Norske familie og venner som kommer pa besøk skal på Sawgrass Mills (outlet mall). Du kan google for directions. Vanskelig å gi mer spesifikke råd når jeg ikke vet helt hva dere liker/ikke liker osv, men det er mye å ta seg til her så dere kommer nok ikke til å kjede dere. Anonymous poster hash: e2cbd...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå